Ćwiczenia na płaski brzuch: Jak ćwiczyć brzuch i wyglądać...

    Ćwiczenia na płaski brzuch: Jak ćwiczyć brzuch i wyglądać pięknie? [PORADNIK]

    KG

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Ćwiczenia na płaski brzuch: Jak ćwiczyć brzuch i wyglądać pięknie? [PORADNIK]
    1/24
    przejdź do galerii

    ©arc. PP

    Lato zbliża się nie ubłaganie. Na dworze jest ciepło, coraz bardziej chcemy wyjść nad wodę, basen czy kąpielisko i zrelaksować się czy popływać. Niestety, okazuje się, że nasz brzuch nie jest tak płaski jakbyśmy tego chcieli. Ćwiczenia na płaski brzuch pomogą nam zrzucić z brzucha oponkę, a na pewno poprawią nasze samopoczucie na basenie. Mając plaski brzuch nie będziecie musieli się już wstydzić, ale efekty nie pojawią się same. Brzuch trzeba ćwiczyć, wymaga to trochę czasu ale końcowy efekt na pewno poprawi waszą samoocenę. Jak ćwiczyć, by mieć płaski brzuch? Zobacz nasz poradnik.

    Jak osiągnąć płaski brzuch?



    Jedno jest pewne, osiągnięcie płaskiego brzucha nie jest łatwym zadaniem. Oprócz regularnych ćwiczeń, musimy też zmienić naszą dietę. Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch musisz zapomnieć o słodyczach, napojach gazowanych czy fast foodach. Płaski brzuch nie zrobi się sam, potrzeba do tego czasu i cierpliwości oraz oczywiście ćwiczeń.


    Odpowiednia dieta to jedno, ale równie ważne są ćwiczenia. Warto jednak pamiętać, że nie mogą to być tylko ćwiczenia samego brzucha. Dlatego nie zapominajmy o jeździe na rowerze czy bieganiu, zapewniamy, te ćwiczenia są równie ważne w kształtowaniu płaskiego brzucha.

    DNP Fat Burner, Fat burner: Środki odchudzające zawierające dinitrofenol zagrażają zdrowiu i życiu!

    Ćwiczenia na płaski brzuch powinno wykonywać się około 3-4 razy w tygodniu. Osoba rozpoczynająca przygodę z ćwiczeniami brzucha powinny ćwiczyć maksymalnie przez 1,5 godziny. Pierwsze 15 minut z tego czasu powinniśmy poświęcić na rozgrzewkę, natomiast ostatnie 15 minut na rozciąganie. Warto pamiętać o odpoczynku, pomiędzy treningami daj odpocząć ciału, minimum to 24 godziny odpoczynku.

    Brzuszki to podstawa. Jak ćwiczyć?



    Bez brzuszków się nie obędzie to pewne. Brzuszki wykonujemy w następujący sposób. Na podłodze rozkładamy karimatę, ćwiczymy na dywanie. Stopy kładziemy na podłodze, uginamy nogi w kolanach. Następne dłonie zakładamy za głowę, rozstawiamy łokcie.

    Teraz wykonujemy ćwiczenia, spinamy brzuch, wykonując przy tym podciągnięcia tułowia do góry. Warto pamiętać, aby broda była cały czas w tym samym miejscu, nie powinniśmy ją dotykać tułowia. W trakcie ćwiczeń najlepiej patrzeć w górę. Ćwiczenie powtarzamy 10 razy.

    Ćwiczenia na brzuch - wymachy nóg



    Kolejnym ćwiczeniem brzucha są wymachy nóg. Kładziemy się na plecach, nogi zginamy w kolanach i unosimy je na wysokości bioder. Tak samo jak w przypadku brzuszków, dłonie krzyżujemy za głową. Łokcie w tym ćwiczeniu muszą być rozstawione szeroko. Teraz praca polega na tym, aby naprzemiennie łokciem dotykać przeciwległego kolana, jednocześnie prostując drugą nogę. Ważne, aby klatka piersiowa była cały czas w górze. Stopy wyciągamy daleko tak, jakbyśmy chcieli nimi coś kopnąć.
    1 »

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama