Nowy mBank z nowym serwisem, logo i usługami [OPINIE,...

    Nowy mBank z nowym serwisem, logo i usługami [OPINIE, NOWOŚCI w MBANKU]

    ips

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Nowy mBank z nowym serwisem, logo i usługami [OPINIE, NOWOŚCI w MBANKU]
    1/2
    przejdź do galerii
    mBank zmienił szatę graficzną swojego serwisu www. Ale to nie wszystko - klienci jednego z najpopularniejszych polskich banków przywitali dziś nowe, tęczowe logo oraz nową identyfikację wizualną. Z rynku znikną za to marki Multibank i BRE Bank, należące do tej samej grupy kapitałowej. Z czasem wszystkie usługi połączy nowa bankowa marka.
    Rebranding mBanku - czyli dzisiejszy temat numer jeden z internecie - przygotowywany było od bardzo dawna, prace trwały prawie rok. Zapowiadany był jako rewolucyjna zmiana i powiew nowości w sieci. Po pierwszych problemach i awariach, zgłaszanych przez internautów - zmiana zaczęła przynosić jednak coraz więcej pozytywnych opinii. Ostatecznie rynek odebrał zmianę raczej na plus.

    Najważniejsze zmiany obejmują sferę transakcyjną.
    Władze mBanku chciały prześcignąć konkurencję i maksymalnie skrócić ilość kliknięć klientów przy przelewach i innych zleceniach oraz ułatwić płatności mobilne czy nawet przelewy przez... e-mail. Rzeczywiście, od teraz przelew można wykonać trzema kliknięciami, co jest niezwykle wysoko postawioną poprzeczka.
    Większość zmian zaskakuje, tak samo jak wygląd nowego serwisu. Nowoczesny portal, wymagający co prawda długiego scrollowania myszą, ale po drodze atrakcyjny wizualnie - atakuje nas mnóstwo grafik, filmów, galerii zdjęć - co nie nuży i zatrzymuje użytkownika. Nowe funkcjonalności są przedstawione w luźny, trochę awangardowy - nawet jak na poziom internetu - sposób.

    Skąd logo? Twórcy przekonują, że nowe logo szybko przyjęło się w badaniach, które zlecili a odcienie tęczy w nim użyte pochodzą bezpośrednio... z poprzedniego logo, czyli kolorowego kwiatka. Z kim planuje największą rywalizację odmieniony mBank? Wydaje się, że największymi rywalami pozostaną: Alior Sync, PKO Inteligo i ING.

    WASZE OPINIE

    Jak Wam podoba się nowe logo mBanku? Jak oceniacie nowe usługi banku oraz serwis www? Wpisujcie komentarze



    *Operacja przeszczepu twarzy: Poznaj pacjenta i autorów sukcesu [ZDJĘCIA + OPINIE + KOMENTARZE]
    *MISS ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA 2013: TEGO NIE ZOBACZYCIE W TELEWIZJI
    *Maluch z Allegro: Fabrycznie nowy Fiat 126 z 1979 r. i wielki skandal
    *Dni Miast 2013 [PROGRAM IMPREZ]: Chorzów, Będzin, Ruda, Sosnowiec, Wodzisław i inne!
    Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze (19)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nowe logowanie

      stały klient mbanku (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Kompletne dno to nie jest do przeskoczenia dla osób starszych którzy podglądają czy wpłynęła emerytura Dobrze że inne banki nie wpadły na ten beznadziejny pomysł ja rezygnuje polecam zrobić...rozwiń całość

      Kompletne dno to nie jest do przeskoczenia dla osób starszych którzy podglądają czy wpłynęła emerytura Dobrze że inne banki nie wpadły na ten beznadziejny pomysł ja rezygnuje polecam zrobić wszystkim to samo,niech się logują durnie bo co jest dobre to trzeba spiepszyć .Moja ocena mniej niż zero dno do potęgi .zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nowe logowanie

      Wojtek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      mBank jest O.K. Chętnie z niego robię płatności, ale tylko.... logując się po staremu.
      Nowe logowanie jest masakryczne.
      Szczęście, że cały czas można logować się jak do tej pory ! ! !
      Jeśli...rozwiń całość

      mBank jest O.K. Chętnie z niego robię płatności, ale tylko.... logując się po staremu.
      Nowe logowanie jest masakryczne.
      Szczęście, że cały czas można logować się jak do tej pory ! ! !
      Jeśli zamkną dostęp to starego interface'u użytkownika - zmienię bank.
      Pozdrawiamzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      m bank to katastrofa po 7 latach zamykam konto

      jasio (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      infolinia żeby się dodzwonić to 40 minut żebrania znajomi się śmieją gdzie ja dzwonię, katastrofa, nowa szata nie wiem gdzie co i jak

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trzymać się z daleka od mBanku

      Michał Strojnowski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze:

      1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak...rozwiń całość

      Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze:

      1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak sądziłem mi się przyda. Okazało się że ma dziwne ograniczenia i się nie przydało, ale ponieważ było bezpłatne, to go nie likwidowałem. Zdziwiłem się gdy po paru miesiącach przestało być bezpłatne i zaczęli mnie obciążać 10 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku (które do niczego nie było wykorzystywane).

      2. Zaproponowali mi zwiększenie kredytu odnawialnego - znów całkowicie darmowo i bez opłat. Z tym że ja ze swojego kredytu odnawialnego nie korzystam, a bank pobiera prowizję od niewykorzystanego kredytu. Propozycja ewidentnie nie służyła moim celom, bo wiedzieli że z limitu nie korzystam. Zwiększenie służyło wyłącznie ściągania wyższych comiesięcznych opłat.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jaaaaaasne...

      AAJ (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      Kłamiesz, kolego. Nie ma w mBanku opłaty za prowadzenie rachunku bankowego. Owszem, mogą Ci pobrać za kartę, jeśli jej nie używasz (kwota zależy od rodzaju karty), ale to już Twoja decyzja - nie...rozwiń całość

      Kłamiesz, kolego. Nie ma w mBanku opłaty za prowadzenie rachunku bankowego. Owszem, mogą Ci pobrać za kartę, jeśli jej nie używasz (kwota zależy od rodzaju karty), ale to już Twoja decyzja - nie wyrabiasz 100/200 zł miesięcznie płatności karta, to płacisz. Proste. Po drugie: W rachunku osobistym nie ma opłaty za niewykorzystane środku w kredycie odnawialnym. Mam i wiem. Jest taka opłata za kredyt odnawialny w rachunku firmowym, ale ta opłata zawsze była. Trzeba czytać umowę, zanim się podpisuje.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Odgrzewany kotlet

      xxl (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 2

      Po tym jak mnie skasowali 2 zł za kartę (niby nic, ale to przelało czarę goryczy), zacząłem szukać innego banku. W końcu przeszedłem do Sync'a (głównie ze względu na zwrot 5% za zakupy w...rozwiń całość

      Po tym jak mnie skasowali 2 zł za kartę (niby nic, ale to przelało czarę goryczy), zacząłem szukać innego banku. W końcu przeszedłem do Sync'a (głównie ze względu na zwrot 5% za zakupy w internecie, a sporo rzeczy tak kupuję) i jak się okazało bije na głowę mbank. Nie dość, że wszystkie bankomaty za darmo (w PL i zagranicą) to jeszcze 10 expresowych przelewów w miesiącu, dużo lepsze oprocentowanie, negocjowalne lokaty, czy inne fajne oszczedzanie typu świnka skarbonka, a do tego darmowa karta DEBETOWA, która działa jak kredytówka (zakup biletów lotniczych on line itp.) W mbanku byłem niemal od początku i tylko z lenistwa nie chciało mi się zmieniać banku. Na szczęście w porę się opamiętałem.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      morderczy bank

      anonymus k..a (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 6

      nie trzymajcie tam srodkow kupcie sobie lepiej zloto ziemie a lepiej zyskacie gdy wejdzie niszczace wszystko euro przynajmniej moze cos wyrosnie do zjedzenia:), ajak juz wszyscy wycofacie swe...rozwiń całość

      nie trzymajcie tam srodkow kupcie sobie lepiej zloto ziemie a lepiej zyskacie gdy wejdzie niszczace wszystko euro przynajmniej moze cos wyrosnie do zjedzenia:), ajak juz wszyscy wycofacie swe srodki ten burdel zbankrutuje poniewaz obraca pieniedzmi ktorych faktycznie niema, zmuszaja placic kartami ze by oplat nie bylo a to kredycik bezodsetkowy obudzcie sie pbo zostaniecie pod mostem , niedajboze komus sie noga powinie w kredycie w 3 miesiace obiora do skarpetki zaproponuje raty niemozliwe do splaty bo same odsetki to malo lepiej zagrabic majatek z kapitalu ktorego nie ma, martwie sie o ludzi a tych k...a j..ych.bankowcow cieszacych chape wyliczylbym w minute ilu takich h...jest wsz czas sie skonczy mam nadzieje ale ludzie musza byc najwazniejsi i miec do siebie szacunek a nierobic z siebiezaobraczkowanego bydla zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dziadostwo

      stefek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 12

      Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty
      Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam...rozwiń całość

      Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty
      Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na wyświetlaczu o maksymalnej ilości 50 sztuk?), po drugie: obsługa wpłatomatu będzie w ciągu dwóch godzin , wszystko się wyjaśni, dadzą info do centrali i może się zdażyć , że jeszcze tego samego dnia pieniądze będą na koncie, trzeba tylko zadzwonić i zgłosić reklamacje.
      Podczas rozmowy telefonicznej już tak różowo nie było. Poinformowano mnie , że tego typu sprawy rozpatrywane są przeważnie w przeciągu tygodnia, a mogą się przedłużyć do 30 dni .
      Czekam, na drugi dzień telefon z uprzejmą prośbą o jak najszybsze uwzględnienie reklamacji, po
      dwóch dniach kolejny telefon , za każdym razem słyszę, że sprawa została przekazana do odpowiedniego pracownika i będę informowany mailem. Po tygodniu nie wytrzymałem i dzwonię znowu. Nic nie wiadomo, kontaktu z osobami zajmującymi się moją sprawą, żadnego, ani telefonicznie , ani mailowo. O kontakcie osobistym mogę sobie tylko pomarzyć.. Pieniędzy na koncie nie ma. Nie wiadomo kiedy będą i czy w ogóle będą. Pani na drugim końcu słuchawki informuje mnie , że przecież trzeba się skontaktować z obsługą wpłatomatu (???). Przez tydzień nie byli w stanie tego zrobić ? Kontrahenci , którym miałem przekazać pieniądze traktują mnie z coraz większą nieufnością i rezerwą. wstrzymaną mam dostawę sprzetu niezbędnego do pracy, nie mówiąc o nerwach. Jestem klientem mBanku od wielu lat, ale myślę , że już niedługo. Jeśli dacie się nabrać na kolorowe reklamy czy zmienioną szatę graficzną, której zupełnie nie używam , bo jest mało czytelna, to gratuluje wyboru. Ale żebyście później nie żałowali w bezsilnej złości, jak zostaną Wam zabrane Wasze pieniądze i w zgodzie z regulaminem przetrzymywane. Na szczęście są banki z oddziałami , a nie wirtualne, w których konto można obsługiwać przez internet. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      PIERDOLKOWATY MBANK

      WKURWIONY NA MBANK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 6

      Potyczki z tymi ciulami z mbanku wynikają z tego że dzwonisz i jesteś zmuszona do podania na klawiaturze numeru klienta oraz po chwili wyrywkowo cyfry telekodu (nie hasła) Nie mam nic przeciwko...rozwiń całość

      Potyczki z tymi ciulami z mbanku wynikają z tego że dzwonisz i jesteś zmuszona do podania na klawiaturze numeru klienta oraz po chwili wyrywkowo cyfry telekodu (nie hasła) Nie mam nic przeciwko ale...Podajesz odzywa się konsultant i zaczyna się maglowanie od nowa: Imię, nazwisko, imię ojca, nazwisko matki, miejsce urodzenia i w tym momencie krótka cisza po czym mówi ci ciulek z infolinii a! i jeszcze niech mi pan poda trzeci blok numeru karty kredytowe. W tym momencie wytrzymałość jest rażona na szwank bo po pierwsze doskonale zdajesz sobie sprawę że ciulek robi to celowo - tyle wcześniej podanych danych na 100% identyfikuje jako właściwego klienta a ten chce więcej (myślę że oni mają tę opcję z kartą dla "wyjątkowych" klientów...) Po drugie w tym momencie zazwyczaj nie jest się przygotowanym na takie pytanie i myślisz sobie gdzie mam tę cholerną pieprzona kartę! Czas zapierdziela, dzwonisz przeciez na infolinie 0800 pieniądze tracisz na głupie gadki konsultanta - ogólnie rzecz biorąc wkurwienie może cie dopaść na maxa.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      k.ph.

      k.ph. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 8

      przestałem się ekscytować mb_nowym i kiepskim, wypisywać epistoły itp... nowy_mb nie jest dla mnie do zaakceptowania. kolorowe szkiełka, jakieś gry dla harcerzy (z szacunkiem), i te zdjęcia z tymi...rozwiń całość

      przestałem się ekscytować mb_nowym i kiepskim, wypisywać epistoły itp... nowy_mb nie jest dla mnie do zaakceptowania. kolorowe szkiełka, jakieś gry dla harcerzy (z szacunkiem), i te zdjęcia z tymi mord....! stary_mb był/jeszcze jest niemal doskonały dla przeciętnego i normalnego klienta a i tak musi odejść. głowa do góry jest podobny system: INTELIGO, może ma mniejsze % lokat .., ale jest prosty, przejrzysty, niezawodny, jasny, bez udziwnień. i tam możemy się za jakiś czas spotkać. nie wierzę w mądrość prezesów, puścili 100 mln (bardzo podejrzane te wydatki w stosunku do efektu) i nie mogą się cofnąć, w końcu niemcy z commmerz-b. zauważą i ich rozliczą. ale to już nie moja sprawa. pozdr... zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nerv

      koszmar (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      zgadzam sie w 100% nowy serwis mbanku dno - dostaje szału jak mam sie tam zalogować , przez to zrezygnuje z konta w mbanku bo szkoda moich nerwów - jeszcze ikonka facebooka - do dopełnia mojej...rozwiń całość

      zgadzam sie w 100% nowy serwis mbanku dno - dostaje szału jak mam sie tam zalogować , przez to zrezygnuje z konta w mbanku bo szkoda moich nerwów - jeszcze ikonka facebooka - do dopełnia mojej decyzjizwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      klapa

      Załamana (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 8

      Kompletna porażka. Masa śmieciowych opcji typu: zdobyłes gwiazdkę podróżnika! Zbierz jeszcze 70 takich gwiazdek! Podziel się tym achivmentem z przyjaciółmi na fejsie!! no szkoda, że jeszcze nie...rozwiń całość

      Kompletna porażka. Masa śmieciowych opcji typu: zdobyłes gwiazdkę podróżnika! Zbierz jeszcze 70 takich gwiazdek! Podziel się tym achivmentem z przyjaciółmi na fejsie!! no szkoda, że jeszcze nie moge połaczyć on line konta na fejsie, żeby ziomki wiedziały gdzie kupuje ser i szlugi. Co za żenada, serwis transakcyjny powinien być przejrzysty i prosty, dodanie paru kolorów nie zmienia jakości treści strony :/ napewno pożegnam się z mbankiem :(zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama