Brytyjska sieć sklepów sportowych Sports Direct wkroczyła w tym roku na polski rynek. Pierwszy sklep Sports Direct powstał 6 czerwca w Warszawie, w Parku Handlowym Targówek, drugi - w Europie Centralnej w Gliwicach.
Sklep Sports Direct w Gliwicach ma 2,3 tys. m2 powierzchni (w Warszawie - ponad 2,9 tys. m2), jest zlokalizowany w parku handlowym w Europie Centralnej (wchodzi się do niego bezpośrednio z parkingu). Z okazji otwarcia przygotowano wiele ofert specjalnych (np. 2 produkty w cenie 1) i zniżek.
- Fakt, iż Sports Direct zdecydował się na otwarcie sklepu w naszym Centrum, jest dla nas bardzo ważny i pozytywny- mówi Monika Magner, Dyrektor C.H. Europa Centralna. - Sports Direct to niezwykle doceniana przez klientów sieć sklepów w Wielkiej Brytanii i na świecie, znana również z wyjątkowego podejścia do swoich pracowników. Jest też niezwykle popularna wśród naszych rodaków mieszkających na Wyspach Brytyjskich - dodaje Monika Magner.
Istniejąca od 1982 r. Sports Direct jest największą i najczęściej wybieraną przez klientów siecią sklepów ze sprzętem
i odzieżą sportową w Wielkiej Brytanii ze względu na jakość asortymentu i atrakcyjne ceny.
Sieć liczy obecnie ponad 470 sklepów, zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Francji, Portugalii, Holandii i Słowenii, które działają pod nazwami SportsDirect.com (outlety), Field and Trek, EC Property Management, Hargreaves Sports, Gilesports oraz Donnay International.
W Polsce Sports Direct chce otworzyć co najmniej cztery sklepy. Sieć proponuje klientom szeroki wybór obuwia oraz odzieży sportowej dla całej rodziny, takich marek jak: Nike, adidas, Reebok, Puma, Umbro, Karrimor, Lonsdale, Dunlop, czy Slazenger.
Otwarcie sklepu połączone jest z letnią akcją sportową w Europie Centralnej. Centrum rozpocznie wielką kampanię mającą na celu aktywizację sportową dzieci i młodzieży. Z tej okazji przygotowywany jest bogaty program, w którym nie zabraknie znanych sportowców i wielu atrakcji. 15 czerwca w Europie Centralnej rozpocznie się wielka inwazja sportowych nagród. Wszyscy, którzy
podzielą się swoją formułą na sport, będą mogli zawalczyć o nagrodę główną - wycieczkę do Włoch i bilety na wyścigi Formuły 1 na Torze Monza. Akcja potrwa do 7 lipca. Zaplanowana jest również seria imprez w sportowych, które odbędą się w ciągu dwóch weekendów -29-30 czerwca oraz 6-7 lipca oraz Kampania Społeczna "TAK dla sportu", trwająca od 17 czerwca do 7 lipca.
*Operacja przeszczepu twarzy: Poznaj pacjenta i autorów sukcesu [ZDJĘCIA + OPINIE + KOMENTARZE]
*MISS ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA 2013: TEGO NIE ZOBACZYCIE W TELEWIZJI
*Maluch z Allegro: Fabrycznie nowy Fiat 126 z 1979 r. i wielki skandal
*Dni Miast 2013 [PROGRAM IMPREZ]: Chorzów, Będzin, Ruda, Sosnowiec, Wodzisław i inne!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Wzruszające chwile byłego premiera. Pożegnany owacjami na stojąco - WIDEO
- Z tego okręgu KO jeszcze nigdy nie uzyskała mandatu do PE. Deklaracja „jedynki”
- Sikorski ostro skrytykował politykę PiS. Wiceszef MSZ punktuje poprzedników
- Mężczyźni o tych imionach są najgorszymi mężami. Mają trudny charakter [LISTA]