Ważne
    Katowice zatrzymają budowę DTŚ na wschód, bo mają... ankiety

    Katowice zatrzymają budowę DTŚ na wschód, bo mają... ankiety

    Justyna Przybytek

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Drogowa Trasa Średnicowa
    1/3
    przejdź do galerii

    Drogowa Trasa Średnicowa ©arc

    Katowice nie chcą płacić za przedłużenie DTŚ do Mysłowic i Sosnowca i teraz mają argument na "nie": to mieszkańcy, którzy wypełnili ankiety dotyczące priorytetowych inwestycji drogowych w Katowicach, są przeciw. W tej sytuacji rozbudowa DTŚ stoi pod wielkim znakiem zapytania
    W kwietniu i maju urzędnicy pytali katowiczan, którą drogę w mieście należałoby przebudować w pierwszej kolejności. Na szczęście dla urzędu, na nieszczęście zaś dla mieszkańców Sosnowca i Mysłowic, katowiczanie nie wskazali przedłużenia DTŚ w kierunku obu tych miast.

    W sumie ankiety wypełniło 1300 osób. - Zważywszy na to, jak trudnej materii dotyczyły, jesteśmy zadowoleni z tego wyniku - ocenia Jakub Jarząbek, rzecznik urzędu. 90 proc. biorących udział w badaniu to mieszkańcy Katowic.
    - Istniało przypuszczenie, że będą je wypełniali także mieszkańcy ościennych miast - wyjaśnia Jarząbek. Mogli, bo ankieta była też dostępna w formie elektronicznej.

    Ratusz pytał w niej, która z planowanych inwestycji jest priorytetowa. Do wyboru była budowa węzła drogowego ulic 73 Pułku Piechoty, Pszczyńskiej, Kolistej i Karolinki w Giszowcu, przebudowa węzła Kościuszki-Kolejowa-Jankego-Rzepakowa w Ochojcu, przebudowa samej 73 PP, budowa połączenia Kolejowej z Ziołową albo dwupoziomowego skrzyżowania Kościuszki i Armii Krajowej, a w końcu połączenie DTŚ z Mysłowicami i Sosnowcem.

    Na rozpoczęcie tej ostatniej inwestycji na władze Katowic nalegają samorządowcy z sąsiednich miast. Jeśli stolica aglomeracji nie rozpocznie przebudowy ulicy Bagiennej, rozbudow DTŚ na wschód nie ruszy. Tymczasem w katowickim ratuszu kręcą nosem: "ta inwestycja nie jest najpilniejsza, miasto ma inne priorytety". Teraz ta niechęć jest podparta ankietami.

    - Dokładne wyniki będą znane na początku lipca, ale już mogę powiedzieć, że połączenie DTŚ nie uzyskało największej liczby głosów - mówi Jarząbek.

    Rozbudowa DTŚ na wschód miałaby pochłonąć 2,7 mld zł. Trasa biegłaby przez Mysłowice i Sosnowiec, a kończyła się przy węźle z trasą S1 w Dąbrowie Górniczej. Pierwszy etap rozbudowy, czyli przebudowa ulicy Bagiennej w Katowicach i połączenie jej z Obrzeżną Zachodnią w Mysłowicach, ma kosztować ok. 300 mln zł.

    W sumie wszystkie poddane pod ocenę katowickie inwestycje opiewają na kilkaset milionów złotych. Żadnej z nich władzom miasta nie uda się przeprowadzić z miejskich pieniędzy. Szansą na realizację wybranych zadań ma być budżet Unii Europejskiej na lata 2014-2020. - Ponieważ środków nie wystarczy na zrealizowanie wszystkich inwestycji, trzeba dokonać wyborów. Dlatego zanim zapadną konkretne decyzje, to mieszkańcy będą mieli okazję wskazać, które z wymienionych największych inwestycji drogowych powinny być realizowane w pierwszej kolejności - tłumaczyła Joanna Górska z biura prasowego UM.



    *DŁUGOTERMINOWA PROGNOZA POGODY NA LIPIEC 2013
    *Sławny śląski aktor Jacenty Jędrusik nie żyje [ZOBACZ NAJLEPSZE ROLE]
    *Alarmy bombowe w Polsce i na Śląsku. Sprawcy napisali: WYDAJEMY WYROK ŚMIERCI
    *Gwałtowne burze na Śląsku. Dramat mieszkańców Pszczyny, Czechowic i Goczałkowic ZDJĘCIA i WIDEO
    Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze (22)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Konieczność

      mieszkaniec Janowa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 8

      Kiedy były przeprowadzane takie ankiety! Przecież wystarczy przejechać się przez Bagienną i potem wpaść w korek ul. Oswobodzenia, żeby znowu zjechać po 10 minutach czekania w korku na ul. Obrzeżną...rozwiń całość

      Kiedy były przeprowadzane takie ankiety! Przecież wystarczy przejechać się przez Bagienną i potem wpaść w korek ul. Oswobodzenia, żeby znowu zjechać po 10 minutach czekania w korku na ul. Obrzeżną Zachodnią. TO POŁĄCZENIE JEST KONIECZNE! Ludzie chodzą z dziećmi do przedszkola, nie ma jak przejść przez ulicę, tyle samochodów, a Urząd zastanawia się nad zrobieniem porządku z rozpoczętej dawniej inwestycji! Skandal! Czy o ankiecie było coś wiadomo w rejonie Janowa? Wątpię - znowu wypowiadali się ludzie z centrum miasta, którzy tamtędy po prostu nie jeżdżą, a druga droga jest potrzebna! Zwiększająca się liczba samochodów spowoduje, że na drodze na której i tak już jest ograniczenie prędkości do 40km/h jest po prostu ciasno! Nowe, bezpośrednie połączenie z Obrzeżną Zachodnią odciążyłoby Janów od tirów i samochodów.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ale

      ale (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 10

      Oswobodzenia nie ma nic wspólnego z rozbudową DTŚ -- droga do Mysłowic od centrum Katowic jest w miarę ok - nierówna - ale też niezbyt zakorkowana - jedynie rozjazd przy skrzyżowaniu z 86 jest...rozwiń całość

      Oswobodzenia nie ma nic wspólnego z rozbudową DTŚ -- droga do Mysłowic od centrum Katowic jest w miarę ok - nierówna - ale też niezbyt zakorkowana - jedynie rozjazd przy skrzyżowaniu z 86 jest słaby (no i sam odcinek w Mysłowicach gdzie jedzie się zwykłą jednojezdniówką) ..... 10 minut czekania ..... spróbujmy więc przejechać tymi szacowanymi nieco wyżej w rankingu węzłami zakwalifikowanymi do przebudowy .... 73 Pułku - czasem godzina stania w kierunku Giszowiec/Mysłowice .... Armii Krajowej/Kościuszki - około 50 minut stania do świateł w godzinach szczytu , od centrum kilometrowe korki, Kościuszki / Kolejowa / Rzepakowa - czyli drugi koniec 73 Pułku - nocna obwodnica Brynowskiej i Mikołowskiej od ruchu tranzytowego tzw. "Tirów" a docelowo pewnie pełna obwodnica --- połaczenie trasy na Warszawa-Bielsko z trasą na Katowice- Skoczów-Cieszyn .... to jest to czego najbardziej brakuje. Dodatkowo trasa stałaby się niemal bezkolizyjna z wielopoziomowymi skrzyżowaniami i wyrzuciła sporo niepotrzebnego ruchu z centrum.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      DTŚ-ka Wschodnia

      Gość z City K. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 14

      Panie Jarząbek, przestań pan mydlić oczy Samorządom Mysłowic, Sosnowca i Jaworzna zainteresowanymi budową DTŚ-ki ,bo to będzie od razu dla Mysłowic Obwodnica Centrum Miasta, której dotychczas...rozwiń całość

      Panie Jarząbek, przestań pan mydlić oczy Samorządom Mysłowic, Sosnowca i Jaworzna zainteresowanymi budową DTŚ-ki ,bo to będzie od razu dla Mysłowic Obwodnica Centrum Miasta, której dotychczas Mysłowice nie mają.Będzie to wielka ujma Transportowa i komunikacyjna dla Centrum Miasta i dla ich Mieszkańców. Obecnie jest tylko 1-wąska droga w Centrum Miasta ul. Katowicka ,[Tranzytowa do Katowic ], do której włączają się wszystkie drogi dojazdowe od Sosnowca,D. Górniczej ,Jaworzna, Chrzanowa ,Bierunia ,Imielin ,Oświęcimia .Wszystkie linie Autobusowe Miejskie tych Miast jeżdżą tą drogą ,PKS-y, Busy komunikacyjne,Tiry, Ciężarówki różnej ładowności ,Autokary,oraz masę osobowych Aut.Korki komunikacyjne są od 5-rana ,do 12-w nocy, smród spalin i Hałas OGROMNY,od mostu na Przemszy ,do Wilhelminy w Katowickich Szopienicach,na ul. Katowickiej w Centrum Mysłowic są 4-skrzyżowania ze światłami i 2-ronda,co sobie z taką ilością Pojazdów dużych i małych ,krótkich i długich Tirów i Przegubowców NIE RADZĄ ,bo to tylko po 1-pasie w obu kierunkach . Proponuję władzom Wojewódzkim i Miejskim przylecieć nad Mysłowickie Centrum Helikopterem i zawisnąć na 15-min. nad ul. Katowicką w jakiś dzień tygodnia " Piątek' o godz. 16-tej ZOBACZYĆ ten PARALIŻ Komunikacyjny z Lotu ptaka ,albo Przejechać ul. Katowicką Autem od Katowickich Szopienic do mostu granicznego na Przemszy do Sosnowca ,a jest okazja zabrać do Auta Premiera Rządu RP ,bo akurat jest w Katowicach 3-dni i prezesa PiS ,bo chyba jedzie do Sosnowca Zagórza na Konwencję swojej Partii. Zapraszają -Centrum Mysłowic. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ta

      tak? (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 7

      Ale z Katowic i do Katowic dojazd jest ok -- nie wymaga nawet szczególnej przebudowy - dopiero w Mysłowicach droga się zwęża i od lat niezbyt zmienia - a przecież można było choć tereny wykupić i...rozwiń całość

      Ale z Katowic i do Katowic dojazd jest ok -- nie wymaga nawet szczególnej przebudowy - dopiero w Mysłowicach droga się zwęża i od lat niezbyt zmienia - a przecież można było choć tereny wykupić i oczyścić pod inwestycję -- dodawanie na tej drodze coraz to nowych rond to jakiś absurd ... Jeśli DTŚ zaczęto by od drugiej strony to dostosowanie tego Katowickiego kawałka to już naprawdę bułka z masłem. I kto tu nie myśli perspektywicznie ? Władze Mysłowic raczej jeśli miałbym kogoś wskazywać. Udają , że problemu tam nie ma. A tymczasem główny ruch idzie drogą o standardzie gorszym niż mają niektóre osiedla ....zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      i co Gorski?

      sosno (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 12

      I co z twojego wchodzenia w tylki hanysom? Trzeba bylo sluchac swoich.n


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sosno

      Forsztat -ślimtający nad takimi paciulokami. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 9

      Na razie to wy -sosnowieckie gorole żeście som Wrzodym na d**** Hanysow i to już 68-lot i to wy nom wchodzicie w ta szpara.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nie pij tyle to bedziesz szybciej lapal kontekst.

      sosno (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 12

      j/w

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      No cóż.

      Ruan (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 16

      Dopóki nie powstanie Silesia (jedno miasto), dopóty każda bździna (nazywająca siebie miastem) będzie miała w tyłku interesy całości Konurbacji i każda będzie wyrzucała pieniądze bez sensu.
      Patrz...rozwiń całość

      Dopóki nie powstanie Silesia (jedno miasto), dopóty każda bździna (nazywająca siebie miastem) będzie miała w tyłku interesy całości Konurbacji i każda będzie wyrzucała pieniądze bez sensu.
      Patrz - bankructwo "WIELKIEGO" Aqua-parku w Rudzie Śląskiej.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      BARDZO DOBRZE

      STOLZER OBERSCHLESIER (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 17



      Gorzelik : `Dać Polsce Śląsk to tak, jak dać małpie zegarek` - a ja dodom ze dac polsce Autobahny to jak wozic malpe w Mercedes-Benzcie !
      polaki niech odadzom Niemcom Gleiwitz i Oberschlesien ,...rozwiń całość



      Gorzelik : `Dać Polsce Śląsk to tak, jak dać małpie zegarek` - a ja dodom ze dac polsce Autobahny to jak wozic malpe w Mercedes-Benzcie !
      polaki niech odadzom Niemcom Gleiwitz i Oberschlesien , a wtedy powini miec Autobahny ale u siebie na kresach kajs uod bialoruskich do lwowa, bo tam ich miyjsce !

      Ruch Autonomii Śląska - Bewegung für die Autonomie Schlesiens !
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Fashion House

      zSosnowca (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      A jak jest wyprzedaż w Fashion House'ie to się jedzie? Orląt Lwowskich i Krakowska wtedy tak zatkana. Śmiać mi się chcę z takich ślonzków, którzy są RAŚistami.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nie ma co kometowac

      rav (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 9

      Twojej glupoty zakamuflowany niemcu. Odrqzu widac jakich wspanialych wyborcow ma RAŚ. Ale noe martwcie sie raś umiera miercia naturalna, w rybniku(u siebie) ich kandydat mial 3% poparcia fanatykow....rozwiń całość

      Twojej glupoty zakamuflowany niemcu. Odrqzu widac jakich wspanialych wyborcow ma RAŚ. Ale noe martwcie sie raś umiera miercia naturalna, w rybniku(u siebie) ich kandydat mial 3% poparcia fanatykow. A wygral pis ! To wiele tlumaczy gdzie ma was slask.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Z dystansu

      Unista (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 12

      Mann, du bist ja doof (czlowieku, jakis ty glupi)!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Swego czasu obiecywano "szybką" drogę do Pyrzowic via Siemianowice

      Widać , (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 9

      Ze poszła chyba tropem Nowokozielskiej .Może zamiast puszczania kolejnych bajek,UM + UW wziołby się za systematyczne rozwiązania komunikacji w całej aglomeracji i to przynajmniej tych planowanych...rozwiń całość

      Ze poszła chyba tropem Nowokozielskiej .Może zamiast puszczania kolejnych bajek,UM + UW wziołby się za systematyczne rozwiązania komunikacji w całej aglomeracji i to przynajmniej tych planowanych jeszcze za "epoki E.Gierka " .Dekady kolejne lecą ,a dróg jak nie bylo tak nie ma i to podobno mieszkańcy ich nie chcą ! Parkingi napewno chca i też nie ma.
      Za to na Straz Miejska funduszy i "mocy przerobowych" nie brakuje , a opinia S.M> w całej Polsce jest spójna .Mniej bajek ,więcej konkretów .Nie badź pan p.Jarzabek kontynuatorem bajarza Bojaruna .zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Istnieje przecież DK-1, więc po co jeszcze puszczać ruch przez nasze miasto?

      kierowca płacący podatki do kasy miasta w Katowicach (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 14

      Zagłębie musi sobie poradzić bez nas, tym bardziej, że Gierek wybudował im wszystkie drogi za komuny, w tym samym czasie na Śląsku nie było żadnych inwestycji drogowych. A poza tym czekam, kiedy w...rozwiń całość

      Zagłębie musi sobie poradzić bez nas, tym bardziej, że Gierek wybudował im wszystkie drogi za komuny, w tym samym czasie na Śląsku nie było żadnych inwestycji drogowych. A poza tym czekam, kiedy w końcu Katowice wzorem innych miast wprowadzą realne opłaty za parkowanie w naszym mieście. Ścisłe centrum w ogóle powinno być wyłączone z ruchu. Obecnie Katowice są jednym wielkim parkingiem na urzędników z Zagłębia. Dość tego!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Davy

      Gość z City K. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 14

      Tak ,zgadzam się , ta droga z Zawodzia do Węzła Drogowego Wilhelminy ,albo Orląt Lwowskich w Dzielnicy Katowic -Szopienice już istnieje od czasu Gierka ,ale miał ją dokończyć do właśnie ul....rozwiń całość

      Tak ,zgadzam się , ta droga z Zawodzia do Węzła Drogowego Wilhelminy ,albo Orląt Lwowskich w Dzielnicy Katowic -Szopienice już istnieje od czasu Gierka ,ale miał ją dokończyć do właśnie ul. Bagiennej w Katowicach do Granicy Administracyjnej Obszaru Mysłowic i Katowic, do tej ul. Bagiennej granicznej dochodzi Mysłowicka ul. Obrzeżna Zachodnia która też już w Mysłowicach od tego czasu istnieje. To jest teren niezamieszkały porośnięty tylko Chaszczami.Ja nie wiem ,skąd pan Jarząbek wziął tych 1300-negatywnych głosów Mieszkańców ,jak to jest teren nieużytków ,bezludny, zapuszczony,po Hałdach,całkowicie na uboczu.To jest 500-m. brakującej drogi którą trzeba wybudować ,myślę że Diabeł tkwi w tym, że to jest teren pogranicza 2-miast ,a może nawet jednego- Katowic ,bo tą drogę właściwie musiały by Katowice wybudować na swoim terenie ,ale tylko do granicy swojego Miasta ,która to droga właściwie mieszkańcom nie będzie potrzebna na dojazd ,bo dotychczas korzystają ze starej wąskiej ul. Bagiennej i im to wystarcza,dlatego się wypowiedzieli negatywnie,że to nie jest PRIORYTET dla nich.Od samego początku jak zaczęto mówić w Urzędach Mysłowic ,Sosnowca i Jaworzna o przedłużeniu DTŚ-ki i Samorządy tych miast sygnalizowały do Katowic o tym , pan Jarząbek był temu przeciwny . Ja sądzę ,że z tym panem już nie ma co rozmawiać na ten temat ,bo on wypuścił tą ankietę ,bo wiedział z góry że wynik będzie po jego myśli ,a on tak chciał żeby się od niego odczepiły Zamorządy Mysłowic, Sosnowca i Jaworzna " panowie ,co wy chcecie ode mnie ,to Mieszkańcy są przeciwni ", a nikt tam nie mieszka, oprócz polnych myszy. Do budowy DTŚ ,są dotacje EU,jest ta droga budowana już 30-lat,przebiega przez miasta Województwa Śląskiego ,jest finansowana przez Władze Wojewódzkie i Warszawskie Państwowe ,a nie przez Miasto Katowice i o przebiegu DTŚ i jej przedłużeniu na Mysłowice ,nie będzie decydował pan Jarząbek i Katowice .Myślę, że pan Jarząbek jest największym kołkiem w realizacji DTŚ i Samorządy Mysłowic, Sosnowca i Jaworzna ten KOŁEK Wybiją i Władze Woj.Śląskiego i Ministerstwo ruszą wreszcie z tą budową do Mysłowic ,po skończeniu ostatniego odcinka Zachodniego w Gliwicach -,panie Jarząbek tam w Zabrzu i Gliwicach też pan zbierał podpisy wśród Mieszkańców, jaki pan śmieszny z tymi pańskimi "Dupowatymi "argumentami ,dziecinada ,taki pierdoła nie może zasiadać w Urzędzie Miejskim Katowice, do przedszkola z takimi Bajkami,żenujące . zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      @kiero...

      Ten zabryniczny(Gość) (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 12

      "Obecnie Katowice są jednym wielkim parkingiem na urzędników z Zagłębia."-
      Tych samych urzędników którzy przeprowadzili ankietę ? Czy to ci sami urzędnicy co stwierdzili
      "że miasto ma inne...rozwiń całość

      "Obecnie Katowice są jednym wielkim parkingiem na urzędników z Zagłębia."-
      Tych samych urzędników którzy przeprowadzili ankietę ? Czy to ci sami urzędnicy co stwierdzili
      "że miasto ma inne priorytety" To nie Zagłębiacy rządzą w ratuszu ? Nie chcieli wykorzystać swojej "dominacji" w Ratuszu i "wyrwać" coś dla siebie ?
      Biedny Śląsk ,Gierek nic na nim "nie wybudował" ,biedne Katowice budowały DTŚ tylko i wyłącznie z własnego budżetu .
      Ul .Bagienna jest w Mysłowicach i nikogo w Katowicach nie interesuje ,a co tam założenia ,co tam
      plan/zamysł DTŚ ,a co tam że można dostać dofinansowanie z Zarządu województwa ,my mamy a
      inni nas nie obchodzą .A 4 też powinna kończyć swój "bieg " w Katowicach ,i to z kierunku zachodniego ( bo przecież katowiczanie ,Ślązacy, na wschód nie jeżdżą ) zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      DTŚ do Kielc

      Davy Gleiwitz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 12

      Uważam tak samo. Do Mysłowic i koniec asfaltu. Do Sosnowca prowadzi sześciopasmowa droga ekspresowa - to wystarczy na lata. Z Kongresówy i tak można dojechać do centrum Katowic szybciej niż z...rozwiń całość

      Uważam tak samo. Do Mysłowic i koniec asfaltu. Do Sosnowca prowadzi sześciopasmowa droga ekspresowa - to wystarczy na lata. Z Kongresówy i tak można dojechać do centrum Katowic szybciej niż z niektórych katowickich dzielnic. Sosnowiec nich sobie buduje swoją DTŚ do Kielc. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      @Davy ...

      Ten zabryniczny(Gość) (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 10

      Czytam ten artykuł kilkakrotnie ,jest tam gdzieś napisane aby Katowice (Uszok) wyłożył/y kasę
      na DTŚ w mieście Mysłowice ? czy Sosnowiec zażądał od Katowic finansowania swojego odcinka DTŚ?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Mam juz dla niej nazwe

      ::: (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 18

      Jurajsko-Świetokrzyska Droga Integracyjna

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sosnowice są naszybciej wyludniającym się miastem w polsce - po co tam budować drogę !!

      ed (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 17 / 16

      do Mysłowic i koniec Brynica dalej jest ........ potem gdzieś tam pojawia się Kraków
      z sosnowic wszyscy wyjadą na londyński "zmywak" za parę lat - na lotnisko do pyrzowic dojadą bez problemu


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ślunskie mundrości

      fred (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 16

      Tyle wiesz ile zjesz gamoniu :)


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Potrzebny reporter

      oczekujący (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Kiedy w końcu ruszy ta budowa łącząca Obrzeżną Zachodnią i Bagienną? Czy możecie szanowni panowie/panie reporterki dowiedzieć się i przeprowadzić rozmowę w tej sprawie z J. jarząbkiem albo z samym...rozwiń całość

      Kiedy w końcu ruszy ta budowa łącząca Obrzeżną Zachodnią i Bagienną? Czy możecie szanowni panowie/panie reporterki dowiedzieć się i przeprowadzić rozmowę w tej sprawie z J. jarząbkiem albo z samym prezydentem Krupą? Chciałbym wiedzieć, jak długo jeszcze będzie zwlekana ta budowa. Na czym się skończyło, przecież ta inwestycja była zaliczona w 2008 roku do budowy. Chodzi tylko o kilka km od niezakończonego przez Gierka zjazdu z Bagiennej i wlot na Obrzeżną Zachodnią, tam, gdzie wpada do ul. Oswobodzenia. Nawet na starych mapach jest narysowana w planie! Komu to przeszkadza, żeby się lepiej dostać na A4 z DTŚ?!zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama