Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rybnik dostał z Unii 900 tys. zł na promocję

Redakcja
Prawie 900 tysięcy złotych na promocję miejskich terenów inwestycyjnych otrzymał Rybnik z Unii Europejskiej.

Za te pieniądze urzędnicy przygotują wielką kampanię o terenach rekreacyjnych, zlokalizowanych m.in. w dzielnicy Kamień i wokół największego w regionie kąpieliska Ruda.

- Chcemy ściągnąć inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć pieniądze i przywrócić obu ośrodkom ich dawny blask. Opracujemy foldery reklamowe, przeprowadzimy ogólnopolską kampanię promocyjną w mediach. Zaplanowaliśmy między innymi emisję spotów reklamowych na antenie ogólnopolskiej telewizji i w internecie. Nie zabraknie też ulicznych bilbordów i plakatów - wylicza Krzysztof Jaroch, rzecznik prasowy urzędu miasta. Ponadto miejska oferta prezentowana będzie także na międzynarodowych i krajowych targach, w Monachium, Cannes i w Warszawie. Cała kampania, dotycząca terenów o łącznej powierzchni ponad 100 hektarów, pochłonie ponad milion złotych. Prócz dotacji z Unii, miasto z własnej kiesy dołoży na ten cel ok. 100 tys. złotych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty