Rybnik dostał z Unii 900 tys. zł na promocję

    Rybnik dostał z Unii 900 tys. zł na promocję

    Zdjęcie autora materiału

    Dziennik Zachodni

    Prawie 900 tysięcy złotych na promocję miejskich terenów inwestycyjnych otrzymał Rybnik z Unii Europejskiej.
    Za te pieniądze urzędnicy przygotują wielką kampanię o terenach rekreacyjnych, zlokalizowanych m.in. w dzielnicy Kamień i wokół największego w regionie kąpieliska Ruda.

    - Chcemy ściągnąć inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć pieniądze i przywrócić obu ośrodkom ich dawny blask. Opracujemy foldery reklamowe, przeprowadzimy ogólnopolską kampanię promocyjną w mediach. Zaplanowaliśmy między innymi emisję spotów reklamowych na antenie ogólnopolskiej telewizji i w internecie. Nie zabraknie też ulicznych bilbordów i plakatów - wylicza Krzysztof Jaroch, rzecznik prasowy urzędu miasta. Ponadto miejska oferta prezentowana będzie także na międzynarodowych i krajowych targach, w Monachium, Cannes i w Warszawie. Cała kampania, dotycząca terenów o łącznej powierzchni ponad 100 hektarów, pochłonie ponad milion złotych. Prócz dotacji z Unii, miasto z własnej kiesy dołoży na ten cel ok. 100 tys. złotych.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama