Forbes ogłosił listę najbardziej lukratywnych imprez sportowych. Pięć miejsc zajęły imprezy związane z piłką nożną. Kolejne: tenis, golf, wyścigi konne, a nawet poker. Mecze futbolowe decydujące o tytule mistrza NFL obrosły legendą za sprawą gigantycznych sum, jakie płaci się za możliwość zaprezentowania spotu reklamowego. W 2013 r. trzeba było podczas Super Bowl wydać nawet 4 mln dolarów, żeby umieścić reklamę na telebimie na stadionie w Nowym Orleanie.
ZOBACZ KONIECZNIE:
TOUR DE POLOGNE NA ŚLĄSKU I ZAGŁĘBIU
Kolarskich imprez na liście 10. najlepszych nie było, ale Tour de Pologne na miarę polskich imprez sportowych niewątpliwie jest w czołówce. Doceniają to także firmy, które chcą zostać sponsorem wyścigu, albo chociaż wystawić swój baner reklamowy na trasie przejazdu jednego z etapów Tour de Pologne.
O przejazd TdP przez miasta zabiegają także samorządy. Widać to nie tylko na przykładzie Katowic, ale także "uboższego krewnego" - Sławkowa, gdzie zaczął się wczorajszy etap Tour de Pologne. Bo już sam przejazd po prostu nobilituje, zaś nazwa miasta pojawia się w wielu medialnych przekazach.
*Elkarusza w Parku Śląskim WYBIERZ PATRONÓW GONDOLI
*Topless czy w bikini? Co wypada w czasie upałów? ZOBACZ ZDJĘCIA
*Proces Katarzyny W.: Tajemniczy świadek ujawnia sensacyjne fakty
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?