Ważne
    Do kogo pasażer powinien złożyć skargę na przewoźnika?...

    Do kogo pasażer powinien złożyć skargę na przewoźnika? [PORADNIK]

    MOKR

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Do kogo pasażer powinien złożyć skargę na przewoźnika? [PORADNIK]
    1/2
    przejdź do galerii

    ©arc

    Skargę (reklamację) do przewoźnika należy złożyć w formie pisemnej i dołączyć oryginały dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd) oraz oryginały lub potwierdzone kopie dokumentów poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów oraz innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością żądanego roszczenia. Zgodnie z przepisami przewoźnik powinien rozpatrzyć reklamację lub skargę w terminie jednego miesiąca.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama