Skoro święta, to spójrzmy na siebie 2
"Dziennik Zachodni" to dziś redakcja multimedialna. Oznacza to, że dziennikarze pracują nie tylko na potrzeby papierowego wydania, ale i dla portali internetowych oraz aplikacji mobilnych. Opiniotwórczy portal dziennikzachodni.pl znalazł sobie już ważne miejsce w świecie cyfrowej informacji - według badań Gemius Traffic ostatnio zagląda tam prawie 350 tys. użytkowników (w listopadzie), co jest doskonałym wynikiem. Nic dziwnego właściwie - przecież codziennie serwujemy tam kilkadziesiąt informacji o naszym regionie, moderujemy dyskusje, prezentujemy galerie zdjęć i filmy. Nasi dziennikarze tworzą też 31 serwisów skupionych pod marką naszemiasto.pl. Cieszy nas, że zabrzanie (na portalu zabrze. naszemiasto.pl), żywczanie (żywiec.naszemiasto.pl), katowiczanie (katowice.naszemiasto.pl), rybniczanie (rybnik.naszemiasto.pl) czy sosnowiczanie (sosnowiec. naszemiasto.pl) tak chętnie czytają tam informacje ze swojego miasta. Serwisy naszegomiasta.pl, które tworzymy w DZ, ostatnio gromadzą prawie ośmiusettysięczną publiczność (dane za listopad). Idziemy z duchem czasu i stworzyliśmy też aplikacje na iPhonea i iPada. Niektórzy przewidują, że to właśnie jest przyszłość mediów. No i coś jeszcze - otworzyliśmy w naszym Media Centrum w Sosnowcu studio, w którym produkujemy rozmowy wideo z naszymi gośćmi i serwisy telewizyjne.