Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria ING i mBank. Kiedy klienci banków będą mogli zalogować się do swoich kont i robić przelewy? 10.01.2020

MCH
Awaria ING i mBank 10.01.2020. Klienci ING podnieśli alarm na Facebooku. Od rana nie umieją zalogować się do bankowości elektronicznej. Problem z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej mieli także klienci dwóch innych banków - mBank i Santander. "ZNOWU nie działa aplikacja" - alarmuje Internautka na oficjalnym profilu banku. Instytucja przyznaje, że zmaga się z usterką Mojego ING i aplikacji mobilnej - Moje ING Mobile. Mogą wystąpić kłopoty z logowaniem lub znaczne spowolnienie systemu.

Awaria ING i mBank

Wielka awaria banku ING i mBanku nastąpiła w piątek 10 stycznia około godz. 11:18. Do tej pory klienci nie mogą się logować, mają problemy z przelewami oraz płaceniem za pomocą aplikacji mobilnej.

Awaria ING to ogromne utrudnienia dla klientów

:

  • nie można się zalogować
  • nie można korzystać z aplikacji mobilnej
  • nie da się płacić w sklepach
  • nie widac historii transakcji

Po godz. 14 bank ING poinformował:
Przywróciliśmy już pełną funkcjonalność bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Obecnie nie powinno być utrudnień w korzystaniu z Mojego ING. Przepraszamy Was za utrudnienia.

mBank także poinformował:
Przywróciliśmy także działanie aplikacji mobilnej. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia.

"Dlaczego? Dlaczego zawsze wszystko siada w momencie, gdy człowiek się śpieszy, gdy od cholernego przelewu zależy, czy zdąży się z kolejnymi etapami danych spraw? W ogóle, skąd ciągle te nieoczekiwane awarie w ing? Oszaleć można z wami." - pyta w serwisie downdetector.pl poirytowana Internautka Karina i klientka ING.

Nie przegapcie

Bank ING na swoim oficjalnym profilu na Facebooku wyjaśnia skarżącym się, że pracuje nad przywróceniem pełni funkcjonalności systemu i przeprasza za sytuację.

Awaria systemu płatności zawsze nadchodzi niezapowiedziana. Jeśli jesteś w sklepie z koszykiem zakupów, pół biedy, możesz odstawić je na półkę. Gorzej, jeśli właśnie zatankowałeś pełny bak paliwa albo fryzjer właśnie skończył modelować twoją nową fryzurę. Jak zapłacić, kiedy nie masz dostępu do swojego konta? Problem można rozwiązać w 2 minuty!

Awaria banku. Co robić? Tak zapłacisz w 2 minuty, jeśli nie ...

ING Polska: Zmagamy się obecnie z usterką związaną z logowaniem do Mojego ING i aplikacji mobilnej. Pracujemy już nad przywróceniem pełni dostępu. Przepraszamy za utrudnienia.

Zobaczcie koniecznie

Jak wynika z komentarzy Internautów, od rana klienci ING nie mogą korzystać z aplikacji mobilnej, albo wymaga to od nich ogromnych pokładów cierpliwości. Nie mogą wykonywać transakcji, ani najprostszych czynności, jak pobranie historii transakcji.

Problem z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej mają bądź mieli rano 10 stycznia także klienci dwóch innych banków - mBank i Santander. Najprawdopodobniej zawiódł system informatyczny. To nie pierwsza taka sytuacja.

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty