AKTUALIZACJA GODZ. 18.40
Mamy potwierdzoną informację, że pechowy lot na Zakhyntos wystartował o godz. 18.36.
AKTUALIZACJA GODZ. 18
Przewoźnik potwierdza usunięcie usterki. Planowany wylot samolotu to godz. 18.30.
AKTUALIZACJA GODZ. 17.00
O 16.10 rozpoczęła się odprawa pasażerów. Przewoźnik poinformował, że zakończył naprawę, ale do potwierdzenia usunięcia usterki niezbędne są testy. Jeszcze trwają.
AKTUALIZACJA GODZ. 15.35
Udało nam się skontaktować z przedstawicielem Small Planet Airlines. Kilkanaście minut po godz. 15 oświadczył, że zgodnie z posiadanymi przez niego informacjami, naprawa usterki samolotu powinna potrwać ok. 9 godzin. Przypomnijmy, że doszło do niej ok. godz. 4.40.
- Jeśli naprawa się przedłuży, pasażerowie zostaną skierowani do hoteli - oznajmił Tomasz Ostojski, przedstawiciel Small Planet Airlines. Przewoźnikowi - mimo prób - nie udało się zorganizować maszyny zastępczej.
Przewoźnik nie odniósł się również do deklaracji części pasażerów, którzy stwierdzili, że nie wsiądą do maszyny, która uległa awarii.
WCZEŚNIEJ PISALIŚMY
- Samolot miał wystartować o godz. 4.40. Przewoźnik poprosił, żebyśmy się stawili dwie godziny wcześniej. Odprawa przebiegła bez problemów i znaleźliśmy się w samolocie. Maszyna zaczęła się rozpędzać ale po chwili poczuliśmy nagłe hamowanie. Kapitan oznajmił, że mamy do czynienia z usterką samolotu. Jesteśmy na lotnisku już ponad 12 godzin - relacjonuje Konrad Suski, jeden z pasażerów.
Samolot należy do linii Small Planet Airlines. Nie udało nam się kiedy i czy samolot może wystartować. Kiedy dzwoniliśmy do polskiego biura przewoźnika, w słuchawce usłyszeliśmy komunikat "Nie ma takiego numeru".
Pasażerowie narzekają także na obsługę naziemną. - Na razie dostaliśmy tylko suche kanapki. Nie mamy wody. Cześć osób chciała nawet zrezygnować z wycieczki i opuścić lotnisko ale im nie pozwolono. Wiem, że są tu m.in. osoby, które potrzebują leków, do tego małe dzieci - mówi Konrad Suski.
Na zlecenie Small Planet Airlines obsługę naziemną zapewnia firma LS Technics. - Kwestia usterki technicznej i dalszego ciągu podróży leży po stronie przewoźnika. Na podstawie podpisanej z nim umowy obowiązują nas procedury, kiedy pasażerom przysługuje posiłek lub hotel - mówi Magdalena Jelonek, przedstawiciel firmy.
*Wybieramy Dziewczynę Lata 2015 ZGŁOŚ SIĘ i ZAGŁOSUJ NA KANDYDATKĘ
*Burza na Śląsku i Zagłębiu. Skutki nawałnic są potworne ZDJĘCIA + WIDEO
*Przepis na leczo SPRAWDZONY I NAJSZYBSZY
*Ceny żywności mamy najniższe w Europie SPRAWDŹ PORÓWNANIE
*Katowice stają się centrum IT w Polsce. Ile można zarobić?
*Zoo w Chorzowie od kuchni. Tego nie zobaczysz w czasie zwiedzania ZDJĘCIA I WIDEO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?