Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Duże zmiany w grupie Domodi. Platformę odwiedzają miliony użytkowników

red.
Duże zmiany w grupie Domodi. Platformę odwiedzają miliony użytkowników
Duże zmiany w grupie Domodi. Platformę odwiedzają miliony użytkowników mat. prasowe
Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów. Platformę odwiedza miesięcznie średnio ponad 6 milionów użytkowników. W 2018 roku wygenerowała ona dla swoich partnerów przychód na poziomie 201 mln złotych.

Domodi.pl to ponad 600 marek i sklepów z modą online. E-commerce powstał w 2011 roku jako startup - dzisiaj jest czołowym e-commerce fashion w polskiej sieci. Użytkownicy mają tam dostęp do szerokiego katalogu odzieży, obuwia i dodatków - w jednym miejscu mogą przejrzeć i porównać asortyment setek sklepów jednocześnie.

- Prace nad rebrandingiem Domodi.pl rozpoczęły się w listopadzie 2018 roku i są wynikiem wdrażania nowej strategii komunikacji marki. W planach pojawiła się nie tylko zmiana logotypu czy rodzaju przekazów, ale przede wszystkim wizerunkowa i funkcjonalna metamorfoza strony www. Wszystkie założenia zostaną wdrożone w życie do końca 2019 roku - czytamy w komunikacie prasowym.

- Redesign strony oraz rebranding to największe i najbardziej widoczne zmiany będące wynikiem nowej strategii - i to one weszły w życie z końcem sierpnia. Reszta zmian to modyfikacje na poziomie komunikacji, technologii oraz innowacji, jakie zamierzamy wprowadzić - Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi - Domodi po raz pierwszy zrealizuje także kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. - dodaje.

Nie przegapcie

Nowa strategia ma podkreślać innowacyjność i pochodzenie marki. - Z jednej strony - skupiamy się na analizie potrzeb użytkownika. Znajdujemy na nie najtrafniejsze odpowiedzi w postaci nowych funkcjonalności zastosowanych w ramach działania strony www - tłumaczy Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi. - Z drugiej strony - fokusujemy się na jakości rozwiązań dedykowanych naszym partnerom. A należą do nich: nowe placementy reklamowe, mocna ekspozycja brandów oraz dostarczanie jeszcze większej liczby transakcji. - dodaje.

Średnio 6,3 mln użytkowników odwiedza platformę miesięcznie, a dla swoich partnerów w 2018 roku wygenerowała ona przychód na poziomie 201 mln zł.

KLIKNIJ W ZDJĘCIE I URUCHOM REPORTAŻ "CHŁOPCY W TYM WIELKIM POWSTANIU"


Zobaczcie koniecznie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty