Wałęsa noblista .Generał "Nil"pochater prawda (120) 23.07.14, 00:52
Święty Mikołaj jest brzydko wykorzystywany marketingowo Marcin Twaróg, wydawca serwisu dziennikzachodni.pl (4) 22.07.14, 12:37
Może ktoś akurat skusi się na małe rewoluje kuchenne Wyprzedaję Szafę (6) 21.07.14, 12:57
Mieszkania do wynajęcia cała Polska ! (0) 20.07.14, 15:20
Język Śląski (41) 20.07.14, 01:23
KONCERT - PURPENDICULAR 13.11.2014 godz.19:00 Okand !!! OK Andaluzja (0) 18.07.14, 16:51
Bezpłatna pomoc prawna i psychologiczna online (2) 18.07.14, 16:50
Kantory - najlepsze kursy (4) 18.07.14, 16:50
komentarz do Protest przeciwko autonomistom Inicjatywa dla Autonomi Śląska Nieboszka Polska (7) 18.07.14, 16:49
Czy porusze Polakow?? (3) 06.07.14, 18:01
Brak pomysłów na fajna sylwetkę ? zaglądnij tu ! Wyprzedaję Szafę (0) 05.07.14, 09:40
pożar magazynu 30 zastępów strżaków JS (0) 05.07.14, 08:52
1000 zł za darmo (0) 03.07.14, 13:46
Teraz i Ty wybierz odpowidnią dla siebie dietę ! Wyprzedaję Szafę (1) 27.06.14, 13:06
pani redaktor Jadwika i pan redaktor Ryszard prawda (1) 27.06.14, 13:06
kontroluj zdrowie ! (0) 27.06.14, 13:06
Ja sieje. W pazdzierniku wybory. Jakie beda zbiory?? (1) 02.06.14, 17:21
Badanie tożsamośći górnośląskiej Arek Jałoszyński (0) 02.06.14, 17:02
Firma do transportu maszyn sato (0) 22.05.14, 03:42
PIT 2013 online Opinie Marta Wuwu (0) 21.05.14, 20:32
Poprawiona komunikacja w regionie dzięki nowej DTŚ (0) 16.05.14, 12:40
Działka na Mazurach Mazury (0) 06.05.14, 12:38
Schudnąć kilka kg ? czy to możliwe ? Zobacz sam/sama ! Wyprzedaję Szafę (4) 13.04.14, 01:04
Trening personalny Katowice (2) 02.04.14, 22:11
Koncert MOONSTONE !!! 10.05.2014 godz.19:00 !!! Ośrodek Kultury Andaluzja w Piekarach Śląskich OK Andaluzja (0) 26.03.14, 11:22
Gieldy krzewow ozdobnych (1) 21.03.14, 14:00
Pazur śpiewa Niemena !!! 04.04.2014 godz. 19:00 !!! OK Andaluzja (1) 21.03.14, 13:48
Ruch Autonomii Śląska czy będzie rozkopywał groby Powstańców Śląskich prawda (30) 14.03.14, 12:48
DZIEŃ ŚW.Patryka ! Koncert TheBrian Mc Combe Band 15.03.2014 godz.19:00 Okand !!! OK Andaluzja (0) 14.03.14, 10:39
Koncert DANNY BRYANT 21.10.2014 godz. 19:00 Okanda ! OK Andaluzja (0) 14.03.14, 10:36
Masaż Katowice? Superr (17) 04.03.14, 03:18
Ktos widział pożar na Łaziskach Górnych Marta Wuwu (0) 24.02.14, 13:43
Trendy ślubne 2014 (0) 08.02.14, 21:16
Poznawanie daty śmierci domino2001 (7) 05.02.14, 09:06
Afera hazardowa umorzona, a My mamy sie cieszyc czy plakac?? (19) 28.01.14, 13:45
Katowice praca (6) 28.01.14, 13:44
śląsk je za pół ceny (1) 13.12.13, 12:46
Dlaczego chcą zlikwidować 115 sądow rejonowych?? (3) 09.12.13, 10:15
Znalazłam stronę z artykułami - prawo pracy (9) 27.11.13, 10:58
KONCERT ALEX CARPANI BAND !!! OK Andaluzja (0) 25.11.13, 10:10
1 3 4 5 »

nowy wątek z gazety

wątek z gazety

nowy wątek

wątek

no i bardzo dobrze
kamera bezprzewodowa, tabliczka z ostrzeżeniem i po temacie. »

Za łagodny
FK Tusk jest za łagodny dla związkowców, którzy jak zwykle przed zbliżającymi się wyborami szukają poparcia. Każdy chce pracować i zarabiać, ale to co proponują związkowcy a szczególnie P. Duda który straszy nas strajkiem generalnym. P. Duda przeżyliśmy komunę przeżyjemy i Pana. Premier jest wyrozumiały, że chce z wami rozmawiać. Margaret Thatcher nie pieprzyła by się z wami jak to robi Tusk. Zastanówcie się co robicie. Lepiej rozmawiać niż strajkować. »

Bieda i wyrafinowanie!
Obiektywny To żadna patologia, tylko bieda z jednej strony i prawdziwe oblicze kobiet z drugiej. Generalnie kobiety do seksu mają stosunek handlowy. Tak naprawdę to interesują się ewentualnie macierzyństwem a nie seksem. Bardzo rzadko zdarzają się jakieś nimfomanki i na tym koniec. Dla kobiety seks jest tym, czym dla faceta oddanie moczu do pisuaru. »

a czemu nie zniszczono polskich flag debile polscy
Deutsch-Oberschlesier przecież to polska policja jest winna hehehe »

konkurs dobry pomysł
gość ale nie jestem przekonana czy unia tak dużo dobrego zrobiła. póki co to więcej zamieszania jest i niepewna sytuacja zwłaszcza finansowa. żeby się nie martwić o przyszłość zaczęłam odkładać kasę na lokatach online w getinie i jestem spokojniejsza. »

polskibus
polk ale ja chce widzieć rozklad katowice -gdansk »

wybory
stoh kaczor ale ty jestes walniety w czerep nic nie robisz ty ale ja mieszkam tu 70 lat i wiem co sie zmienilo ale ty gnido tylko umiesz szczuc i medzic von z naszej ziemi »

Polskapresse sp. z.o.o informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie Dziennikzachodni.pl podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

Witryna korzysta z plików cookies oraz informacji zapisywanych i odczytywanych z localStorage, aby dopasować interesujące treści oraz reklamy. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, w szczególności w zakresie cookies, oznacza, że pliki będą umieszczane na urządzeniu końcowym. Możesz zmienić ustawienia przechowywania i dostępu do cookies i localStorage używając ustawień przeglądarki lub używanego urządzenia. Szczegóły w Polityce Prywatności.

Zamknij