- W 2019 roku Galeria Jurajska była jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w województwie śląskim. Widać to zarówno w utrzymującym się na wysokim poziomie footfallu, jak również we wzroście obrotów. Ten ostatni wynik dodatkowo pokazuje, że jesteśmy miejscem, w którym robi się konkretne zakupy - mówi Anna Borecka - Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Centrum handlowe posiada także najszerszą w regionie ofertę rozrywki i spędzania czasu wolnego. Tę wypełnia m.in. z 8-salowe kino Cinema City, mający 500 m kw. park rozrywki Bajkowy Labirynt, liczące 8,5 tys. m kw. Bulwary Jurajskie czy fitness clubu Calypso. Całość dopełnia aż 17 lokali gastronomicznych zlokalizowanych w alejach handlowych, ale także wokół nowoczesnej strefy food court.
Klientów przyciągają także inne segmenty oferty. W tym m.in. segment wyposażenia wnętrz wypełniony dziś 7 najemcami, w tym m.in. salonami DUKA, Ernest Rust, home&you czy Jysk. Popularne wśród klientów są także usługi. Ten wycinek oferty to aż 25 punktów, wśród których znaleźć można teleoperatorów i bank, ale także biura podróży, salony fryzjerski i beauty, pralnię czy pocztę. Nie bez wpływu na obroty jest także oferta zdrowia i urody z 15 salonami czy oferta biżuterii licząc sobie aż 14 sklepów, w tym dwa marki Apart.
Nie przegapcie
- Odwiedzających przyciąga dziś zarówno szerokość oferty, jak również dostępne u nas marki, unikalne w północnej części woj. śląskiego, a do tego dopasowane do oczekiwań lokalnego rynku. Magnesem jest także kompletność naszego tenant-mix'u, co umożliwia zrobienie bardzo różnych zakupów podczas jednej wizyty. Klienci cenią sobie także rozwój oferty i nowości, jakie się w niej pojawiają z każdym rokiem - mówi Borecka-Suda.
I tak tylko w 2019 roku Jurajska zanotowała 10 nowych otwarć, m.in. tak znanych marek jak Guess, Kodano Optyk, Puccini, Borgio, Sugarfree/Cardiobuny, Pit Bull West Coast czy restauracji Pasibus. Galeria przedłiżyła także umowy z 52 najemcami, co zaowocowało m.in. modernizacją sklepów, a niektórych przypadkach ich powiększeniem. 2020 rok również zapowiada się ciekawie. W styczniu grono najemców zasili mający 1 tys. m kw. salon eobuwie.pl. W kolejnych miesiącach w planach jest otwarcie salonów m.in. Xiaomi, Change Lingerie i Venezia.
- Staramy się cały czas zaskakiwać naszych klientów nową ofertą, zapraszając do współpracy marki, jakich oczekuje od nas lokalny rynek. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy również inwestują, zmieniając np. koncepty handlowe na bardziej nowoczesne czy poszerzając swoje lokale, a co za tym idzie także ofertę. W 2019 roku taki ruch wykonało aż 7 naszych wieloletnich najemców - mówi Borecka-Suda.
Ponadto Galeria Jurajska na stałe wprowadziła możliwość robienia zakupów ze stylistką. Średnia wartość zakupów w towarzystwie ekspertki wyniosła 1,3 tys. zł! Sukcesem okazało się także wprowadzenie karty podarunkowej. Od stycznia do października 2019 roku wartość jej sprzedaży wyniosła ponad 2,67 mln zł, tj. o 54% więcej niż przed rokiem. Do zakupów skłaniały także inne akcje, w tym towarzyszące eventom rabaty, dwie edycje pokazów mody, wyprzedaże czy Black Friday. Niedzielnemu handlowi pomógł natomiast projekt "Niedzielnego Centrum Rozrywki", którym centrum handlowe promowało ofertę i atrakcje dostępne w galerii w wolne dni.
Zobaczcie koniecznie
Rozwiąż i poznaj wynik
Bądź na bieżąco i obserwuj
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?