Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Google udostępni sieci Carrefour swój know-how oraz narzędzia związane z cyfryzacją, nowymi technologiami i sztuczną inteligencją

LIS/Mat. Pras.
Carrefour
Efektem globalnego partnerstwa strategicznego Carrefoura i Google jest bliska współpraca obu firm także w Polsce. Jej głównym celem jest wzmocnienie pozycji Carrefour w cyfrowych kanałach sprzedaży oraz zbudowanie lepszych doświadczeń zakupowych dla polskich konsumentów.

– Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez internet. Zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google na poziom lokalny - powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska. – Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w trzech wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz by wzmocnić pozycję naszej marki w internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce – dodał.

Współpraca między Carrefour i Google na polskim rynku będzie koncentrowała się na trzech filarach ustanowionych na podstawie celów biznesowych Carrefour: zwiększeniu zakupów i portfela mobilnych klientów Carrefour, wsparciu sieci w dążeniu do bycia ulubionym i preferowanym e-detalistą w Polsce, m.in. poprzez zautomatyzowaną komunikacji czy nowe rozwiązania technologiczne, a także digitalizację i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w internecie.

W ramach partnerstwa, Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych. Google będzie również wspierać Carrefour w zakresie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci, rozwijając ich kompetencje oraz pomagając w szybszym zaadaptowaniu się do zmian w ramach transformacji cyfrowej sieci.

Przypomnieć warto, że globalne partnerstwo między Grupą Carrefour i Google zostało nawiązane w czerwcu ubiegłego roku. W jego ramach firmy zobowiązały się współpracować w związku z obecnością Carrefour na nowej stronie internetowej Google oraz w ramach Asystenta Google we Francji, stworzeniem laboratorium innowacji Carrefour i Google oraz przyspieszeniem digitalizacji całej Grupy Carrefour.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Czy trzeba płacić opłaty za użytkowanie wieczyste?

Jak będzie działała ustawa frankowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo