– Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez internet. Zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google na poziom lokalny - powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska. – Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w trzech wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz by wzmocnić pozycję naszej marki w internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce – dodał.
Współpraca między Carrefour i Google na polskim rynku będzie koncentrowała się na trzech filarach ustanowionych na podstawie celów biznesowych Carrefour: zwiększeniu zakupów i portfela mobilnych klientów Carrefour, wsparciu sieci w dążeniu do bycia ulubionym i preferowanym e-detalistą w Polsce, m.in. poprzez zautomatyzowaną komunikacji czy nowe rozwiązania technologiczne, a także digitalizację i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w internecie.
W ramach partnerstwa, Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych. Google będzie również wspierać Carrefour w zakresie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci, rozwijając ich kompetencje oraz pomagając w szybszym zaadaptowaniu się do zmian w ramach transformacji cyfrowej sieci.
Przypomnieć warto, że globalne partnerstwo między Grupą Carrefour i Google zostało nawiązane w czerwcu ubiegłego roku. W jego ramach firmy zobowiązały się współpracować w związku z obecnością Carrefour na nowej stronie internetowej Google oraz w ramach Asystenta Google we Francji, stworzeniem laboratorium innowacji Carrefour i Google oraz przyspieszeniem digitalizacji całej Grupy Carrefour.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Czy trzeba płacić opłaty za użytkowanie wieczyste?
Jak będzie działała ustawa frankowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?