Wcześniej proponowane przez marketingowców, którzy przygotowują strategię promocji Katowic, "centrum nowych form" nie zyskało akceptacji władz miasta.
W sumie w głosowaniu wzięło udział 600 osób, 48 proc. z nich wybrało "Katowice dla odmiany", a 13 proc. zaznaczyło odpowiedź "żadne z powyższych".
Obie propozycje zgłosili marketingowcy, którzy przygotowują strategię promocji Katowic, po tym jak pierwsze, jakie zgłosili "Katowice - centrum nowych form" nie zostało przyjęte.
Slogan jest jednym z elementów strategii promocji, która ma być gotowa jesienią tego roku. Urzędnikom z katowickiego magistratu się podoba. - Dość jednoznaczne wskazanie mieszkańców dało nam duży komfort w podjęciu decyzji - mówi Marcin Stańczyk z Referatu Wdrażania Strategii i Promocji Wewnętrznej.
To oznacza, że jeśli projekt strategii zostanie zaakceptowany przez władze miasta, hasło będzie oficjalnie reklamowało stolicę województwa.
Możesz dowiedzieć się więcej: Zarejestruj się w DZIENNIKZACHODNI.PL/PIANO
*Marsz Autonomii 2012: ZDJĘCIA, WIDEO, OPINIE
*Olimpiada w Londynie 2012: RELACJE, ZDJĘCIA, CIEKAWOSTKI
*KONKURS FOTOLATO 2012: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody