Kampania "Katowice świetnie się prezentują" ma być widoczna na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych (m.in. TVN oraz stacje tematyczne np. TVN 24, TVN Style, TVN meteo, FOXLife, TVS), w których zaplanowano 1500 emisji spotu reklamowego w wersji 15 sekundowej i 30 sekundowej. Podobne filmy będą pokazywane w kinach.
WERSJA KRÓTKA
Reklama będzie również w prasie, m.in. w tygodnikach Newsweek, Polityka i Wprost i internecie, na portalach informacyjnych oraz m.in. serwisie You Tube. W końcu również w wagonach pociągów EIC kursujących na trasach z i do Katowic (ponad 1600 reklam).
Budżet kampanii to 750 300 zł. - Za jej realizację odpowiada, wyłonione w drodze przetargu, konsorcjum firm: PIMEDIA Przemysław Kozok (lider konsorcjum, zakup mediów) oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc Sp. J. (kreacja i produkcja reklam) – dodaje Jakub Jarząbek, rzecznik prasowy UM w Katowicach.
WERSJA DŁUGA
Na potrzeby kampanii m.in. uruchomiono stronę www.2015.katowice.eu, na której znajdziemy Katowice w kilku odsłonach: biznesowej, muzycznej, kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej, dowiemy się, jaki uczelnie tu działają, jakie kongresy czy festiwale odbywają, jest też komplet pięknych zdjęć. Kampania będzie realizowana w styczniu.
*Najpiękniej oświetlone miasto na święta. Które? ZOBACZ TUTAJ
*Niesamowite zdjęcia nocne Katowic. Tomasz Kozioł pokazał Katowice, jakich nie widzieliście [ZDJĘCIA]
*Morderstwo w Katowicach na Tysiąclecia: Marta wołała o pomoc. Przed kim uciekał Dawid?
* Szalony kierowca toyoty yaris z Będzina zajeżdża drogę i strzela! [FILM Z KAMERKI, ZDJĘCIA]
*Śląsk Plus - pierwsza rejestracja za darmo. Zobacz nowy interaktywny tygodnik o Śląsku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?