Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Katowice wydadzą mniej na promocję miasta

oprac. Aga
O 37 proc. mniej wydadzą Katowice na swoją promocję. Ale inne miasta jeszcze bardziej oszczędzają

Katowice wydadzą o 37 proc. mniej na promocję niż w ubiegłym roku. Inne miasta oszczędzają jeszcze bardziej.

- Na tegoroczną promocję miasta wojewódzkie przeznaczą ok. 88 mln zł, czyli ok. 22 mln zł mniej niż w 2012 r. Większość z nich znacznie zacisnęła pasa. Kielce obcięły budżet aż o 80 proc., jednak nie zabrakło aglomeracji, które zwiększyły nakłady. Zdaniem ekspertów miastom brakuje nie tylko pieniędzy, ale także pomysłów i celu - czytamy w raporcie agencji PRoto.

Zdaniem autorów analizy "dla Katowic cięcia oznaczają mniejsze wydatki na publikacje materiałów promocyjnych w prasie ogólnokrajowej i zagranicznej, promocję miasta w radiu i telewizji oraz wykonanie bieżących materiałów promocyjnych, tj. gadżetów, banerów, billboardów, plakatów czy ulotek". Z budżetu Wydziału Promocji zostanie sfinansowana m.in. promocja miasta podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego ( 500 tys. zł.) - Ponadto, podobnie jak w zeszłym roku, będzie promowana transformacja centrum miasta. Katowice skupią się również na ożywieniu kulturalnym i rozrywkowym centrum miasta, dając na ten cel 150 tys. zł.- pisze Kinga Górka, autorka raportu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!