Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kłobuck: Poczta zmieniła swoje oblicze. Co zyskają klienci? [ZDJĘCIA]

Piotr Ciastek
Piotr Ciastek
Kłobuck: Poczta zmieniła swoje oblicze. Co zyskają klienci?
Kłobuck: Poczta zmieniła swoje oblicze. Co zyskają klienci? arc
Od 2013 roku Poczta Polska rewitalizuje sieć swoich placówek. Od niedawna wśród ponad 330 odnowionych punktów znajduje się także poczta w Kłobucku.

Placówki w nowej aranżacji, które stopniowo oddajemy do użytku, mają nowoczesny wystrój oraz wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), a w części z nich bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Dzięki temu klient może w jednym miejscu i wygodnie skorzystać z pełnej oferty Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej. Każda placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania listów i przesyłek. Klienci mogą w niej nadać przelew, otworzyć konto bankowe, kupić polisę ubezpieczeniową, skorzystać z oferowanych, nowoczesnych usług elektronicznych, a także wynająć skrytkę pocztową. - informuje Kamila Supron-Kalinowska z Biura Prasowego, Poczty Polskiej S. A.

Jak zapewniają przedstawiciele narodowego operatora pocztowego, odnowione placówki charakteryzują się funkcjonalną przestrzenią, a stanowiska obsługi klienta są tak zaprojektowane, aby ograniczyć bariery pomiędzy pracownikiem a obsługiwanym klientem, ułatwiając tym samym wzajemną komunikację.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty