Dostawa McDonald's z Glovo wystartowała w 11 nowych miastach
Glovo i McDonald’s uruchomiły McDelivery w 11 kolejnych miastach w marcu. Na przestrzeni czterech tygodni usługą objęto 99 nowych restauracji. Wszystko dzięki prośbom gości.
Z dostawą do domu zamówienie otrzymają mieszkańcy:
- Warszawy
- Katowic
- Krakowa
- Torunia
- Bydgoszczy
- Poznania
- Wrocławia
- Lublina
- Rzeszowa
- Białegostoku
- Olsztyna
Wspieramy Lokalny Biznes!
Glovo to aplikacja mobilna zajmująca się dostawami na życzenie. Glovo rozszerza swoją dotychczasową współpracę z McDonald’s. Goście będą mogli zamówić jedzenie aż ze 120 restauracji. Przesyłka dotrze pod wskazany adres w czasie krótszym niż godzina.
– Wraz z McDonald’s stanęliśmy na wysokości zadania. W bardzo krótkim okresie czasu udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji, dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by w ogóle nie wychodzić z domu. Cieszymy się, że możemy spełniać potrzeby naszych klientów i pomóc im w tym trudnym czasie, a jednocześnie cały czas dbać o ich bezpieczeństwo. Glovo w tym celu wprowadziło między innymi dostawy „bezkontaktowe”, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem – mówi Carlos Silván, Head of Expansion w Glovo.
Korzystanie z takiej dostawy jest całkowicie bezpieczne. Klienci nie muszą podpisywać żadnych papierów u dostawcy. Kurierzy na co dzień stosują także szereg specjalnych środków ostrożności oraz higieny. Są nimi: dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie ich za boki podczas przenoszenia oraz stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia.
Nie przegap
McDonald's od zawsze przykłada dużą wagę do najwyższych standardów higieny. Zdrowie, bezpieczeństwo oraz higiena pracowników, gości i partnerów to także priorytet i podstawa działania dla McDonald’s. W związku z aktualną sytuacją panującą w kraju, do restauracji wprowadzono nowe, dodatkowe procedury, między innymi bezkontaktowej obsługi zamówień.
– Dzięki poszerzeniu usługi Glovo, produkty McDonald’s mogą w bezpieczny sposób trafić do naszych gości, którzy obecnie pozostają w domach – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald’s Polska.
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?