Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mobile Trends Awards 2018: Muzeum Powstań Śląskich w Świętochłowicach z nominacją

Olga Krzyżyk
Muzeum Powstań Śląskich
Muzeum Powstań Śląskich Arkadiusz Gola
Mobile Trends Awards 2018: Nominacja dla Muzeum Powstań Śląskich. Świętochłowickie muzeum zostało nominowane w kategorii edukacja i turystyka za multimedialną ścieżkę edukacyjną dla dzieci. Nagrody te przyznawane są firmom i instytucjom, które wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach.

Muzeum Powstań Śląskich zostało nominowane do nagrody „Mobile Trends Awards 2018” w kategorii edukacja i turystyka. Świętochłowickie muzeum nominowane zostało za multimedialną ścieżkę edukacyjną dla dzieci, opowiadającą o życiu codziennym Górnego Śląska na początku XX wieku i Powstaniach Śląskich.

Ścieżka dla dzieci jest uzupełnieniem multimedialnej historycznej narracji stałej ekspozycji muzealnej. Pozwala ona przybliżyć młodszemu pokoleniu wydarzenia sprzed stu lat. „Mobile Trends Awards” to nagrody przyznawane firmom i instytucjom, które wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Głosowanie w konkursie Mobile Trends Awards potrwa od 4 do 13 lutego na stronie www.mobiletrendsawards.pl.

Mobile Trends Awards: Nowoczesne technologie w Muzeum Powstań Śląskich

Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych

Podczas uroczystej gali, która odbędzie się 7 marca w Krakowie po raz ósmy zostaną wręczone prestiżowe nagrody Mobile Trends Awards. Najlepsze firmy i instytucje z branży mobilnych technologii otrzymają statuetki w kilkunastu kategoriach. Ze zgłoszonych projektów zostaną wybrane nominacje, z których kapituła konkursowa wyłoni zwycięzców. Tylko najlepsze projekty, aplikacje i kampanie mają szansę na nominację.

Głosowanie prowadzone jest w kilku kategoriach:

  • strona lub serwis mobilne/RWD
  • dla firm
  • m-commerce
  • start- up
  • bankowość i finanse
  • życie codzienne
  • rozrywka
  • edukacja i turystyka
  • społeczne/CSR
  • marketing

Głosować mogą również internauci. Każdy będzie mógł oddać głos na swój ulubiony projekt lub firmę. Zwycięzcy głosowania internautów otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę. Podczas poprzednich edycji zostało wyróżnionych około 350 projektów.

Laureatami nagród MTA dotychczas zostali między innymi: TVN, Knorr, Unilever Polska, Red Bull Polska, Ministerstwo Środowiska, Miasto Kraków, Raifeisen Polbank Grupa, Onet.pl, P4, Bank PeKaO, Cyfrowy Polsat i wiele innych.

Organizatorem wydarzenia jest ClickMaster Polska, firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych stron mobilnych, stron responsywnych (RWD) oraz aplikacji webowych.

Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2018:
STRONA LUB SERWIS MOBILE / RWD

  • Morele.net za redesign strony mobilnej i desktopowej w sklepach Grupy Morele – www.morele.net.
  • Internet Beta Conference oraz Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie za stronę Beta X – www.internetbeta.pl. Realizator: mobitouch.
  • Teatr Lalka za stronę www.teatrlalka.pl. Realizator: Huncwot.
  • Iteo za stronę www.iteo.com.
  • Wysokie Obcasy / Agora za nową odsłonę serwisu Wysokieobcasy.pl. Realizator: Artegence.

DLA FIRM

  • Żabka Polska za aplikację frappka dla Franczyzobiorców. Realizator: Future Mind.
  • inFakt za eKsięgowość inFakt z Santander Bank Polska.
  • Comarch za Comarch ERP XT.
  • iTaxi.pl za Aplikacja Kierowcy iTaxi.
  • Ekspert Systemy Informatyczne za Ekspert Mobile Platform do zarządzania sprzedażą.
  • Salesbook za aplikację sprzedażową Salesbook.
  • Booksy International za aplikację Booksy Biz 2.0.

M-COMMERCE

  • AmRest (KFC Polska) za m-commerce KFC. Realizator: Flying Bisons
  • Leroy Merlin Polska za aplikację mobilną Leroy Merlin. Realizator: Unity Group.
  • Nowa Itaka za aplikację mobilną ITAKA. Realizator: Axabee.
  • G2A.com za aplikację mobilną G2A.
  • AmRest za aplikację mobilną Pizza Hut Polska. Realizator: Looksoft.
  • Empik za aplikację Empik.

START-UP

  • Green Electricity za Blinkee.city. Realizator: B-MIND Software House.
  • Whisbear za Whisbear – Leniwiec E-zzy. Realizator: Netizens.
  • MOXLY za myjnie w aplikacji MOXLY. Realizator: MoveApp / Grupa Me & My Friends
  • Grera Connect za narzędzie networkingu biznesowego MESHR.
  • Matrix Dynamix za kontroler New Generation Controller.
  • Maciej Czekała za system Powiadomka.

BANKOWOŚĆ I FINANSE

  • Bank Millennium za Chatbot Milla – pierwszy w Polsce chatbot bankowy realizujący transakcje.
  • mBank za aplikację mBank PL.
  • Credit Agricole Bank Polska za Antymalware CA24 Mobile. Realizator: Prebytes oraz Savangard.
  • Dom Maklerski TMS Brokers za aplikację do mobilnego tradingu TMS Brokers.
  • Santander Bank Polska za aplikację Santander mobile. Realizator: Finanteq.

ŻYCIE CODZIENNE

  • Costa Coffee Polska za aplikację Costa Coffee Club PL, Realizator: Norbsoft
  • PGNiG Obrót Detaliczny za aplikację mBOK PGNiG. Realizator: Ideo Software House i Agencja Interaktywna.
  • Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie (WMODR) za aplikację ODR Olsztyn. Realizator: Grupa WM.
  • Primesoft Polska za Ubezpieczenie Warta Smart Polisa w aplikacji Pan Paragon.
  • Good Lood za aplikację Good Lood. Realizator: AVSystem
  • Polski Koncern Naftowy Orlen za aplikację Orlen Mobile. Realizator: Escola

ROZRYWKA

  • Simplicity za grę Ski Jump Challenge.
  • Grupa Interia.pl za grę Quizeirro.
  • Digital Melody za grę Diggerman – arcade story of mud & love.
  • Simplicity za grę Czółko.

EDUKACJA I TURYSTYKA

  • Dom Spotkań z Historią (DSH) za aplikację mobilną „Wasza Warszawa 1918/2018”. Realizator: MoveApp / Grupa Me & My Friends.
  • Bieszczadzki Park Narodowy za Bieszczady & MRB Karpaty Wschodnie – aplikacja z modelami 3D. Realizator: Amistad.
  • Muzeum Powstań Śląskich w Świętochłowicach za ścieżkę edukacyjną w MPŚ. Realizator: MobileMS.
  • Urząd Miejski w Gnieźnie za Królika GOń – mobilną grę terenową. Realizator: MobileMS.

SPOŁECZNE / CSR

  • PZU za akcję Zwolnij przy szkole. Dziecko bezpieczne na drodze. Realizator: Telematics Technologies (dawniej NaviExpert).
  • Marcin Brysiak za aplikację AlkyRecovery.
  • Neptis za akcję Zwalniaj przy szkołach. Realizator: Yanosik.
  • Animal Planet oraz JAAQOB za aplikację Puppy Bowl Trading Cards. Realizator: JAAQOB.

MARKETING

  • L’Oréal za kampanię L’Oréal Professionnel Parisian Cool. Realizator: Selectivv i Starcom.
  • Digital Resolution za mobilną kampanię na bazie danych offline dla marki PANDORA. Realizator: Justtag Group.
  • Airly za kampanię Airly. Realizator: DevaGroup.
  • Neptis za kampanię Kawa za zwycięzców. Realizator: Yanosik.
  • Neptis za kampanię Sprzedaj auto w Yanosik. Realizator: Yanosik.

TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo