Muzeum Powstań Śląskich zostało nominowane do nagrody „Mobile Trends Awards 2018” w kategorii edukacja i turystyka. Świętochłowickie muzeum nominowane zostało za multimedialną ścieżkę edukacyjną dla dzieci, opowiadającą o życiu codziennym Górnego Śląska na początku XX wieku i Powstaniach Śląskich.
Ścieżka dla dzieci jest uzupełnieniem multimedialnej historycznej narracji stałej ekspozycji muzealnej. Pozwala ona przybliżyć młodszemu pokoleniu wydarzenia sprzed stu lat. „Mobile Trends Awards” to nagrody przyznawane firmom i instytucjom, które wykorzystują mobilne technologie w swoich projektach. Głosowanie w konkursie Mobile Trends Awards potrwa od 4 do 13 lutego na stronie www.mobiletrendsawards.pl.
Mobile Trends Awards: Nowoczesne technologie w Muzeum Powstań Śląskich
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych
Podczas uroczystej gali, która odbędzie się 7 marca w Krakowie po raz ósmy zostaną wręczone prestiżowe nagrody Mobile Trends Awards. Najlepsze firmy i instytucje z branży mobilnych technologii otrzymają statuetki w kilkunastu kategoriach. Ze zgłoszonych projektów zostaną wybrane nominacje, z których kapituła konkursowa wyłoni zwycięzców. Tylko najlepsze projekty, aplikacje i kampanie mają szansę na nominację.
Głosowanie prowadzone jest w kilku kategoriach:
- strona lub serwis mobilne/RWD
- dla firm
- m-commerce
- start- up
- bankowość i finanse
- życie codzienne
- rozrywka
- edukacja i turystyka
- społeczne/CSR
- marketing
Głosować mogą również internauci. Każdy będzie mógł oddać głos na swój ulubiony projekt lub firmę. Zwycięzcy głosowania internautów otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę. Podczas poprzednich edycji zostało wyróżnionych około 350 projektów.
Laureatami nagród MTA dotychczas zostali między innymi: TVN, Knorr, Unilever Polska, Red Bull Polska, Ministerstwo Środowiska, Miasto Kraków, Raifeisen Polbank Grupa, Onet.pl, P4, Bank PeKaO, Cyfrowy Polsat i wiele innych.
Organizatorem wydarzenia jest ClickMaster Polska, firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych stron mobilnych, stron responsywnych (RWD) oraz aplikacji webowych.
Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2018:
STRONA LUB SERWIS MOBILE / RWD
- Morele.net za redesign strony mobilnej i desktopowej w sklepach Grupy Morele – www.morele.net.
- Internet Beta Conference oraz Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie za stronę Beta X – www.internetbeta.pl. Realizator: mobitouch.
- Teatr Lalka za stronę www.teatrlalka.pl. Realizator: Huncwot.
- Iteo za stronę www.iteo.com.
- Wysokie Obcasy / Agora za nową odsłonę serwisu Wysokieobcasy.pl. Realizator: Artegence.
DLA FIRM
- Żabka Polska za aplikację frappka dla Franczyzobiorców. Realizator: Future Mind.
- inFakt za eKsięgowość inFakt z Santander Bank Polska.
- Comarch za Comarch ERP XT.
- iTaxi.pl za Aplikacja Kierowcy iTaxi.
- Ekspert Systemy Informatyczne za Ekspert Mobile Platform do zarządzania sprzedażą.
- Salesbook za aplikację sprzedażową Salesbook.
- Booksy International za aplikację Booksy Biz 2.0.
M-COMMERCE
- AmRest (KFC Polska) za m-commerce KFC. Realizator: Flying Bisons
- Leroy Merlin Polska za aplikację mobilną Leroy Merlin. Realizator: Unity Group.
- Nowa Itaka za aplikację mobilną ITAKA. Realizator: Axabee.
- G2A.com za aplikację mobilną G2A.
- AmRest za aplikację mobilną Pizza Hut Polska. Realizator: Looksoft.
- Empik za aplikację Empik.
START-UP
- Green Electricity za Blinkee.city. Realizator: B-MIND Software House.
- Whisbear za Whisbear – Leniwiec E-zzy. Realizator: Netizens.
- MOXLY za myjnie w aplikacji MOXLY. Realizator: MoveApp / Grupa Me & My Friends
- Grera Connect za narzędzie networkingu biznesowego MESHR.
- Matrix Dynamix za kontroler New Generation Controller.
- Maciej Czekała za system Powiadomka.
BANKOWOŚĆ I FINANSE
- Bank Millennium za Chatbot Milla – pierwszy w Polsce chatbot bankowy realizujący transakcje.
- mBank za aplikację mBank PL.
- Credit Agricole Bank Polska za Antymalware CA24 Mobile. Realizator: Prebytes oraz Savangard.
- Dom Maklerski TMS Brokers za aplikację do mobilnego tradingu TMS Brokers.
- Santander Bank Polska za aplikację Santander mobile. Realizator: Finanteq.
ŻYCIE CODZIENNE
- Costa Coffee Polska za aplikację Costa Coffee Club PL, Realizator: Norbsoft
- PGNiG Obrót Detaliczny za aplikację mBOK PGNiG. Realizator: Ideo Software House i Agencja Interaktywna.
- Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie (WMODR) za aplikację ODR Olsztyn. Realizator: Grupa WM.
- Primesoft Polska za Ubezpieczenie Warta Smart Polisa w aplikacji Pan Paragon.
- Good Lood za aplikację Good Lood. Realizator: AVSystem
- Polski Koncern Naftowy Orlen za aplikację Orlen Mobile. Realizator: Escola
ROZRYWKA
- Simplicity za grę Ski Jump Challenge.
- Grupa Interia.pl za grę Quizeirro.
- Digital Melody za grę Diggerman – arcade story of mud & love.
- Simplicity za grę Czółko.
EDUKACJA I TURYSTYKA
- Dom Spotkań z Historią (DSH) za aplikację mobilną „Wasza Warszawa 1918/2018”. Realizator: MoveApp / Grupa Me & My Friends.
- Bieszczadzki Park Narodowy za Bieszczady & MRB Karpaty Wschodnie – aplikacja z modelami 3D. Realizator: Amistad.
- Muzeum Powstań Śląskich w Świętochłowicach za ścieżkę edukacyjną w MPŚ. Realizator: MobileMS.
- Urząd Miejski w Gnieźnie za Królika GOń – mobilną grę terenową. Realizator: MobileMS.
SPOŁECZNE / CSR
- PZU za akcję Zwolnij przy szkole. Dziecko bezpieczne na drodze. Realizator: Telematics Technologies (dawniej NaviExpert).
- Marcin Brysiak za aplikację AlkyRecovery.
- Neptis za akcję Zwalniaj przy szkołach. Realizator: Yanosik.
- Animal Planet oraz JAAQOB za aplikację Puppy Bowl Trading Cards. Realizator: JAAQOB.
MARKETING
- L’Oréal za kampanię L’Oréal Professionnel Parisian Cool. Realizator: Selectivv i Starcom.
- Digital Resolution za mobilną kampanię na bazie danych offline dla marki PANDORA. Realizator: Justtag Group.
- Airly za kampanię Airly. Realizator: DevaGroup.
- Neptis za kampanię Kawa za zwycięzców. Realizator: Yanosik.
- Neptis za kampanię Sprzedaj auto w Yanosik. Realizator: Yanosik.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Czy Katowice nadaja się do mieszkania? Panel dyskusyjny DZ
TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?