Suzuki Swift do serwisu. Auto może poparzyć kierowcę i...

    Suzuki Swift do serwisu. Auto może poparzyć kierowcę i pasażera

    (mm) UOKiK

    Aktualizacja:

    Suzuki Swift do serwisu. Auto może poparzyć kierowcę i pasażera
    1/2
    przejdź do galerii

    ©Suzuki

    Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Suzuki Swift istnieje ryzyko, że w przednich fotelach zamontowano niewłaściwie działające maty grzejne. Co to oznacza dla właścicieli tego modelu?
    Mowa o egzemplarzach modelu wyprodukowanych na Węgrzech od 27.04.2010 roku do 19.09.2015 roku. Podczas używania funkcji podgrzewania foteli przednich, wraz ze wzrostem temperatury, mogą pogarszać się własności fizyczne substancji klejącej nitki grzewcze. W czasie obciążenia siedziska fotela (położenie bagażu lub zajęcie miejsca przez pasażera lub kierowcę) nitki maty mogą się przemieszczać i powodować ich bezpośredni kontakt z materiałem siedziska fotela.


    Dłuższe używanie funkcji grzania foteli w powyższych warunkach może powodować nadmierny wzrost temperatury, a w skrajnych przypadkach miejscowe nadpalenia siedziska lub poparzenie użytkownika.

    Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 1 104 samochody. Klikając w link można sprawdzić listę numerów VIN, których dotyczy akcja link.

    Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu wymiany mat grzewczych na zmodyfikowane.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      PREMIERY

      SAMOCHODY UŻYWANE

      WARTO WIEDZIEĆ

      PRZEPISY

      PORADY

      Gry On Line - Zagraj Reklama