Nasz region - jako pierwszy w Polsce - będzie miał wprowadzoną na masową skalę usługę CallPay. Numer telefonu zobaczymy w wagonie. Po połączeniu usłyszymy głosowe polecenie, by tonowo wpisać rodzaj ulgi. Kiedy to zrobimy - a cała operacja potrwa 3 sekundy - bilet zostanie opłacony. Jego numer dostaniemy na komórkę.
Przy kontroli biletów podamy go konduktorowi. Ten sprawdzi w swoim e-kasowniku, czy rzeczywiście zapłaciliśmy za przejazd. Usługa trafia do nas po udanych testach także na osobach w wieku 50+.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?