Ostatnia Astra II nie została w żaden wyraźny sposób zaakcentowana. To normalny produkcyjny samochód, ze srebrnym nadwoziem typu hatchback i benzynowym silnikiem 1,4 l, który został zamówiony przez nabywcę z jednego z państw Europy Środkowej.
W Gliwicach produkowano Astrę II od października 2003 roku. W sumie wyjechało z niej 243 993 takie auta. Ponad 83 proc. wyprodukowanych w Gliwicach Astr II trafiło na eksport. Głównymi odbiorcami były państwa Europy środkowej i wschodniej, ale gliwickie samochody jeżdżą także po drogach Australii, Nowej Zelandii, Afryki, Ameryki Południowej i Azji.
W fabryce rozpoczął się teraz ostatni etap przygotowań do produkcji Astry IV - szkolenia bezpośrednio na taśmie produkcyjnej, a z początkiem września także produkcja pilotażowa.
Trzy setki aut, które mają w niej powstać to w zasadzie egzemplarze ćwiczebne, ale w fabryce przygotowano także dwie Astry IV, które jej mury wkrótce opuszczą. To ekspozycyjne samochody, które będą pokazywane we Frankfurcie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?