Ważne
    Pozycjonowanie stron, czy warto być wysoko w wyszukiwarce...

    Pozycjonowanie stron, czy warto być wysoko w wyszukiwarce Google?

    materiał partnera

    Aktualizacja:

    Pozycjonowanie stron, czy warto być wysoko w wyszukiwarce Google?
    1/4
    przejdź do galerii
    Internet stał się nieograniczonym źródłem dostępu do potencjalnych nabywców towarów i usług. Potencjał zarobkowy, jaki drzemie w wyszukiwarce Google docenia coraz więcej przedsiębiorców działających w różnych sektorach. Sukces firmy w internecie jest uzależniony od osiąganych pozycji w wynikach wyszukiwania. Działaniem, które wpływa na ten ranking jest pozycjonowanie stron. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy inwestowanie w pracę pozycjonerów jest opłacalne. Oto 5 powodów, dla których warto zainwestować w rzetelne pozycjonowanie strony firmowej.

    Pozycjonuj, osiągaj wysokie pozycje i pomnażaj zyski swojej firmy!


    Czy pozycjonowanie jest opłacalne? Czy warto pozycjonować stronę firmy? To najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców chcących pozyskiwań klientów w internecie. Dla rozwiania wątpliwości w zakresie opłacalności pozycjonowania stron przedstawimy kilka argumentów przemawiających za tą usługą.

    • wysokie pozycje = duża ilość potencjalnych klientów – ilość użytkowników pojawiających się na stronie firmowej w dużej mierze uzależniona jest od jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Im wyższej będzie umiejscowiona w rankingu Google, tym więcej internautów kliknie w odnośnik do witryny firmowej. Mało kto zagląda na 10, 20, czy 30 kartę wyników wyszukiwania. W pierwsze linki, które znalazły się na pierwszej karcie wyszukiwania klika natomiast większość internautów. Pozycjonowanie umożliwia znalezienie się w topach na istotne dla firmy słowa kluczowe.

    • skuteczne pozycjonowanie to długofalowe efektypozycjonowanie stron nie jest procesem natychmiastowym, na pierwsze wyniki trzeba poczekać zazwyczaj ok. 3 miesiące. Szybkość uzyskiwania efektów uzależniona jest od konkurencyjności danych fraz i nakładu środków wydatkowych na pozycjonowanie. Dobrze prowadzane działania w zakresie promowania witryny dają jednak długofalowe efekty, które pozwolą nam czerpać zyski przez długi czas. W dłuższej perspektywie czasu koszt działań zwiększających widoczność w wyszukiwarce stanie się niewspółmierny do przychodów firmy.

    • promowanie marki ma wpływ na sukces firmy – skutecznie pozycjonowanie stron ma wpływ nie tylko na zwiększenie popularności naszej witryny, ale też kreowanie wizerunku i rozpoznawalności marki. Dzięki temu możemy pozyskiwać klientów z polecenia, a to dodatkowo zwiększy zysk firmy.

    • Google to skuteczne źródło przychodu – im większa ilość kanałów sprzedaży, tym większe prawdopodobieństwo, że firma osiągnie zadowalający zysk. Im więcej źródeł pozyskiwania klientów, tym pozycja przedsiębiorstwa staje się stabilniejsza. Internet umożliwia dotarcie do znacznej rzeszy odbiorców usług. Pamiętajmy, że ludzie sami nie dotrą do nas w sieci, gdyż konkurencja w każdej branży jest zatrważająca. Tylko pozycjonując stronę możemy "dać się zobaczyć" nowym klientom.

    • koszt niewspółmierny do zysku – rzetelne pozycjonowanie stron wymaga odpowiedniego nakładu środków pieniężnych. Nie jest to usługa, która w fachowy sposób może być realizowana za 200, czy 300 złotych. Decydując się, jednak na współpracę z profesjonalną agencją możemy przy stosunkowo niskim nakładzie środków skutecznie promować naszą firmę. Pamiętajmy, że zakup reklamy w radio, telewizji lub gazecie wiąże się z wydatkiem kilkudziesięciu tysięcy złotych i nie gwarantuje, że osoby widzące ją skorzystają z usług firmy.

    Czytaj także

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama