- Zdecydowaliśmy się na wypowiedzenie umowy dostawcy. Wiąże się to z wymianą telefonów i podłączeniem bezprzewodowego internetu - wyjaśnia dyrektor Lech Motyka. I wylicza, że dzień awarii to dla ośrodka straty ok. 10 tysięcy złotych.
- Chcemy skorzystać z pomocy prawników urzędu marszałkowskiego, aby ubiegać się w sądzie o odszkodowanie i zwolnienia z kar z tytułu wypowiedzenia umowy - dodaje. Tymczasem zarząd WPKiW informuje, że Telekomunikacja bez jego zgody, wiedzy i bez umowy, wykorzystywała wewnętrzną sieć parku do łączenia ośrodków, firm czy restauracji, znajdujących się na terenie WPKiW.
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?