MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rewolucja telewizyjna Tokio 2020. Jeszcze nikt tak nie pokazał igrzysk olimpijskich

Rafał Musioł
Paweł Relikowski
Igrzyska Tokio 2020 będą przełomem w systemie transmisji telewizyjnej. Discovery, właściciel kanałów Eurosport, ujawnił właśnie swoje plany na tę imprezę.

- Wyłącznie w Eurosport Playerze, czołowym europejskim sportowym serwisie OTT, igrzyska olimpijskie Tokio 2020 będzie można obejrzeć każdą minutę startu każdego sportowca w każdej dyscyplinie, na żywo i na żądanie. Sportowe transmisje będą uzupełnione realizowanymi w czasie rzeczywistym produkcjami digitalowymi i w mediach społecznościowych, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł po raz pierwszy w historii całkowicie dostosować przekaz do swoich preferencji i oglądać pasjonujące go dyscypliny oraz ulubionych sportowców i ekspertów - oświadczył JB Perrette, President i CEO Discovery International.

Eurosport podczas igrzysk 2020 dotrze do fanów, wykorzystując wszystkie możliwe platformy – TV, streaming na żywo, w Internecie i mediach społecznościowych.

– Olimpijska podróż Discovery rozpoczęła się wraz z Pyeongchang 2018, kiedy nasze wyjątkowe podejście do igrzysk pozwoliło przyciągnąć rekordową widownię, zbudować niespotykany wcześniej zasięg i zaangażowanie w całej Europie. Ambicje Discovery na Tokio 2020 są jeszcze większe. Chcemy zaoferować kibicom najbardziej innowacyjne i dogłębne relacje z igrzysk w przestrzeni cyfrowej dostarczone na niespotykaną do tej pory skalę. Nasze działania będą jeszcze bardziej śmiałe i rozbudowane – wszystko po to, żeby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób, wykorzystując wszystkie możliwe platformy – dodał Perette.. – Igrzyska olimpijskie, szczególnie w obecnej globalnej sytuacji geopolitycznej, ponownie udowodnią, że są największą i najbardziej przełomową imprezą na świecie. To jedno z ostatnich wydarzeń faktycznie jednoczących cały świat – kibiców, widzów, firmy. Discovery połączy miliony fanów w całej Europie pokazując im prawdziwe i pasjonujące sportowe historie – dodał JB Perrette.

– Po sukcesie Eurosport Cube w Pjongczangu, ponownie postawimy na innowacyjne technologie. Przeniesiemy widzów w samo centrum akcji, dając im możliwość pełnego zrozumienia olimpijskich wydarzeń i jeszcze mocniejszego przeżywania sportowych emocji – podkreślił Dave Schafer, Senior Vice President Content and Production w Discovery.

Nie przegapcie

Zobaczcie koniecznie

Trener Górnika Zabrze o przygotowaniach do Ekstraklasy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo