Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ruch Chorzów i Wisła Kraków najbardziej medialne w Fortuna 1. Lidze. Lista TOP 10 klubów, o których jest głośno

Tomasz Kuczyński
Tomasz Kuczyński
Kibice Ruchu i Wisły żyją w przyjaźni, a o tych klubach jest głośno w mediach. Kto znalazł się na liście TOP 10 najbardziej medialnych klubów Fortuna 1. Ligi?  Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Kibice Ruchu i Wisły żyją w przyjaźni, a o tych klubach jest głośno w mediach. Kto znalazł się na liście TOP 10 najbardziej medialnych klubów Fortuna 1. Ligi? Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Oskar Nowak
W piątek 10.02.2023 r. rozpoczęła się runda wiosenna Fortuna 1. Ligi. W czasie, gdy pierwszoligowcy przygotowali się do wiosny, kibice za zainteresowaniem śledzili doniesienia z klubów. O kim było najgłośniej w Polsce w styczniu? Zobacz w galerii ZDJĘĆ listę najbardziej medialnych klubów I ligi.

Z analizy PSMM Monitoring & More wynika, że styczeń, czyli następny miesiąc bez rozgrywek ponownie pokazał różnice między potencjałem zespołów. Rywali po raz kolejny zdeklasowała Wisła Kraków, ale Ruch Chorzów także może pochwalić się świetnym wynikiem. Na podium dość niespodziewanie znalazła się Resovia, której sporo wzmianek w mediach przysporzył transfer Bartosza Kwietnia do Korony Kielce. Czołową szóstkę uzupełniły ŁKS, Zagłębie Sosnowiec oraz Górnik Łęczna.

Zobacz listę TOP 10 najbardziej medialnych klubów Fortuna 1. Ligi w styczniu 2023 r.

Demontaż "świeczki" przy Cichej i Ruch do Gliwic

O Ruchu było głośno przede wszystkim ze względu na awaryjny demontaż masztu oświetleniowego na stadionie przy ulicy Cichej. Dodatkowo zainteresowanie mediów przyciągnęła pikieta kibiców przed Urzędem Miasta w Chorzowie. Często pisano i mówiono o przeprowadzce Niebieskich na stadion Piasta Gliwice. Ruch w sobotę 11 lutego zagra tam pierwszy wiosenny mecz, z Chrobrym Głogów (godz. 17.30).

Zagłębie Sosnowiec przyciąga uwagę powstaniem nowego stadionu w ramach Zagłębiowskiego Parku Sportowego.

Na czym polega badanie medialności klubów?

„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PSMM Monitoring & More od 1 marca 2010 roku. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, I ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl).

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera