linia Ryanair wydała we wtorek 18 marca 2020 zaskakujące i dramatyczne oświadczenie i apel do klientów.
Uprzejmie prosimy klientów, aby do nas nie dzwonili, nasze centra obsługi są przeciążone obsługą zapytań klientów.
Tak można opisać je w skrócie. Kasują większość lotów.
Oto oświadczenie linii Ryanair z 18 marca w związku z koronawirusem
W ciągu ostatnich kilku dni rozprzestrzenianie się Covid-19 doprowadziło większość rządów krajów UE do nałożenia surowych zakazów i ograniczeń podróży, które miały negatywny wpływ na rozkłady lotów wszystkich linii lotniczych Ryanair, powodując powszechne odwołania i zakłócenia podróży.
Doradzamy klientom rozważającym podróż, aby przestrzegali wszystkich ograniczeń poszczególnych krajów. Sytuacja jest
dynamiczna, zachęcamy do zapoznania się przed podróżą z odpowiednimi lokalnymi wytycznymi oraz naszą stroną internetową,
gdzie zamieszczone są informacje o ograniczeniach obowiązujących w poszczególnych krajach.
Zobacz koniecznie
- Nasze rozkłady lotów zostały poważnie zakłócone przez ograniczenia rządowe i będą podlegały dalszym cięciom: Od 24:00 w środę 18 marca do 24:00 we wtorek 24 marca Ryanair Group Airlines zredukuje rozkłady lotów o ponad 80% - informuje linia.
W przypadku zakłóceń, klienci otrzymają wiadomość e-mail z informacją o ich opcjach. Nie dzwońcie do nas, bo centra obsługi są przeciążone.
Zobacz koniecznie
Od godz. 24:00 we wtorek 24 marca 2020 spodziewamy się, że większość, jeśli nie wszystkie loty Grupy Ryanair zostaną uziemione, z wyjątkiem bardzo małej liczby lotów w celu utrzymania niezbędnej łączności, głównie między Wielką Brytanią a Irlandią.
Szczegóły dotyczące redukcji rozkładu lotów znajdują się na stronie Ryanair.com w zakładce „Zakłócenia lotów”, która będzie regularnie aktualizowana.
Ryanair będzie nadal utrzymywał bliski kontakt z ministerstwami spraw zagranicznych wszystkich rządów UE w sprawie repatriacji
obywateli UE, a tam, gdzie to możliwe, będziemy takie loty obsługiwali.
Ryanair szczerze żałuje wszystkich zakłóceń spowodowanych tym bezprecedensowym kryzysem Covid-19. Bezpieczeństwo i dobre
samopoczucie naszych klientów oraz pracowników jest naszym głównym priorytetem i nadal będziemy przestrzegać wszystkich
wytycznych WHO i EASA oraz ograniczeń podróży nałożonych przez poszczególne kraje w celu zwalczania pandemii Covid-19.
Wszystkie nasze myśli i modlitwy są z naszymi pracownikami, klientami i ich rodzinami, razem przejdziemy przez ten kryzys.
Przypomnijmy. Od 15 marca zamknięte są granice Polski, samoloty nie latają. Podobną decyzję podjęły rządy innych krajów.
🔔🔔🔔
Pobierz bezpłatną aplikację Dziennika Zachodniego i bądź na bieżąco!
Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy do niej zakładkę, w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią koronawirusa.
Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania.
Bądź na bieżąco i obserwuj
Zamach na Roberta Fico. Stan premiera Słowacji jest poważny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?