Usługa jest bezpłatna i stanowi część platformy do obsługi mieszkańców, na którą miasto pozyskało dofinansowanie z Unii Europejskiej.
Dzięki platformie „E-Urząd”, nie wychodząc z domu, przy użyciu komputera lub telefonu z dostępem do internetu można sprawdzić też stan swoich zobowiązań, etap rozpatrywania spraw czy złożyć deklarację.
Nie przeocz
- Wydarzenia sprzed kilku dni, związane z ogromnym pożarem w Sosnowcu i koniecznością poinformowania mieszkańców o zaleceniach minimalizujących zagrożenie uświadamiają, że szybkość przekazywania informacji ma znaczenie podstawowe. Dlatego też zachęcam do zarejestrowania się i skorzystania z tej bezpłatnej usługi, dzięki której będziemy przesyłać też wiadomości o wybranych wydarzeniach organizowanych przez miasto czy inne komunikaty – mówi burmistrz Sławkowa Rafał Adamczyk.
Aby móc korzystać z możliwości, jakie daje portal, w tym powiadamiania esemesowego, najlepiej wypełnić i dostarczyć do urzędu miasta wniosek. Dostępny jest na stronie: slawkow.pl
Projekt „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa” został w 84 procentach sfinansowany z funduszy unijnych. Ponad 67 tys. zł wyniosło dofinansowanie z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Całkowita wartość projektu to 1,5 mln zł. Grupą docelową są mieszkańcy, przedsiębiorcy i osoby czasowo przebywające na terenie miasta.
Musisz to wiedzieć
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?