MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Sonos rozpoczął współpracę z Liverpoolem – Amerykanie zadbają o dźwięk na Anfield. „You’ll Never Walk Alone” zabrzmi inaczej?

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Sonos
Już w najbliższy piątek kolejny sezon rozpoczyna angielska Premier League. Tuż przed startem nowego sezonu piłkarskiego firma Sonos rozpoczęła współpracę z klubem Liverpool FC – jako oficjalny partner dźwiękowy.

Sonos ma zapewnić między innymi wysokiej jakości nagłośnienie w lożach wewnętrznych stadionu Anfield, a także w strefach dla piłkarzy oraz w ośrodku treningowym AXA Training Center. Dodajmy – to pierwsza współpraca Sonosa z klubem sportowym.

Dźwięk od zawsze był częścią sportu. Wnosi energię do każdego meczu: zarówno przez stadionowe przyśpiewki zagrzewające do gry, muzykę, której słuchają zawodnicy podczas przygotowań, jak i odtwarzanie stadionowej atmosfery w domach kibiców – mówi Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w firmie Sonos. – Zależało nam na współpracy z drużyną, która podziela naszą pasję do dźwięku. Wiedzieliśmy że Liverpool FC, z elektryzującą atmosferą stadionu Anfield i bogatą historią klubu związaną z muzyką, to właściwy partner.

Wybór Liverpoolu wydaje się oczywisty. The Reds 19 razy zdobywali tytuł mistrza Anglii, 7 razy Puchar Anglii, 8 razy Puchar Ligi Angielskiej, sześciokrotnie triumfowali w Lidze Mistrzów (wcześniej – Puchar Europy), trzykrotnie w Lidze Europy (wcześniej – Puchar UEFA). Klub czterokrotnie sięgał też po Superpuchar Europy. Z Liverpoolu pochodzi wielu znanych artystów, a miasto jest gospodarzem słynnych imprez muzycznych. Muzyka pomaga także piłkarzom w odpowiednim przygotowaniu się do meczów i treningów; na przykład bramkarz Adrián sięga lubi flamenco i rytmy latynoamerykańskie, a francuski obrońca Ibrahima Konate słucha rodzimego rapu oraz hitów z USA.

Sonos zapewni piłkarzom jakościowe dźwięki na stadionie i w centrum treningowym. Dzięki współpracy z oficjalnym klubem kibiców Official Liverpool Supporters Clubs także fani drużyny będą mogli korzystać z systemów kina domowego Sonos, które odtworzą realistyczny dźwięk i atmosferę Anfield.

To właśnie dźwięk wyróżnia stadion Anfield – przyznaje Matt Scammell, dyrektor handlowy Liverpool FC. – Nasi kibice wspierający drużynę są jej dwunastym zawodnikiem. Z niecierpliwością czekamy, aby usłyszeć ich wsparcie w nadchodzącym sezonie. Dzięki współpracy z Sonos przeniesiemy wyjątkowe dźwięki z Anfield do domów fanów z całego świata – dodał. (źródło: Sonos)

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera