Trwa przyjmowanie wniosków konkursowych do 23. edycji Konkursu „Teraz Polska” organizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego.

Konkurs ma charakter niekomercyjny, a jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym, wyróżniają się na rynku oraz mogą być wzorem dla innych.
Wszyscy zainteresowani udziałem w konkursie proszeni są o wypełnienie i przesłanie ankiety rejestracyjnej, a do 15 stycznia 2013 wypełnionej ankiety weryfikacyjnej. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl

Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach:


  • dla produktów i usług,

  • gmin 

  • przedsięwzięć innowacyjnych.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła „Teraz Polska”. W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego.

Coraz więcej zgłoszeń dotyczy produktów i usług budowlanych, medycznych, finansowych, chemii przemysłowej i kosmetyków. W ostatniej 22. edycji konkursu wśród laureatów znaleźli się m.in. BEFADO - lider obuwia dziecięcego, NOVITUS NANO E – nowoczesne kasy fiskalne firmy COMP SA, kompleksowa oferta bankowości mobilnej Banku Pekao oraz Inteligentny System Kompleksowej Identyfikacji Pojazdów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, ale także miasto Białystok i wódka Żubrówka, produkowana przez Polmos Białystok.
Zdaniem Laureatów do najważniejszych korzyści ,jakie ich firmom przyniósł udział  w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska” należą przede wszystkim: prestiż, umocnienie pozytywnego wizerunku, wzrost zaufania, lojalności i uznania klientów, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności firmy i/lub jej oferty.
Godło „Teraz Polska” na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90 proc. badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników firmy i konkurentów.

Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: Pap Samorządowy, Forum Samorządowe, Polish Market, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.