Sklepy Vive Profit podbijają rynek i totalnie zmieniają podejście do ubrań z drugiej ręki . Kielecka firma błyskawicznie buduje sieć sklepów w całej Polsce.

Sklep za sklepem z takim towarem otwiera więc w całej Polsce kielecka spółka Vive Profit Center pod szyldem Vive Profit  największa w kraju firma tej branży. Ma ich już sześć w regionie świętokrzyskim i w sumie 21 w całej Polsce.W planach otwarcie kolejnych sklepów sieci. 

Ten dynamiczny rozwój sieci wynika z faktu, że obecnie, według danych Głównego Urzędu Statystycznego, już niemal 30 procent, czyli ponad 10 milionów Polaków, ubiera się w sklepach z odzieżą używaną, a badania konsumenckie potwierdzają rosnące zainteresowanie tą formą kupowania.

A dzieje się tak, bo secondhandy to obecnie także  butiki z odzieżą w każdym stylu, w których ubierają się ludzie kochający modę w wydaniu innym niż w galeriach handlowych.

W sklepach znaleźć można rzeczy, nie do dostania gdzie indziej.  Szacuje się, że rynek odzieży używanej w Polsce jest dziś wart pięć miliardów złotych rocznie. A popyt nataką odzież wciąż rośnie.

Przybywa więc wielkopowierzchniowych sklepów Vive Profit Center, które nie tylko na świętokrzyskim rynku mają ogromną rzeszę wiernych klientów.  Codziennie oferują ponad 100 tysięcy sztuk asortymentu markowej odzieży i dodatków. Wielkim atutem jest całkowita wymiana towaru raz w tygodniu, a oznacza to, że co tydzień w sprzedaży jest zupełnie nowa kolekcja. 

- Odzież jest przede wszystkim wysokiej jakości, a to dzięki temu, że ViveTextile Recycling  współpracuje z dostawcami w Europie Zachodniej i ma najnowocześniejsze w Polsce, w pełni skomputeryzowane linie do sortowania odzieży, które umożliwiają przerób ponad 300 ton surowca na dobę. Każdego dnia ponad 700-osobowa załoga, pracując na trzy zmiany sortuje i pakuje gotowe produkty z 700 różnych grup. Tak przygotowane, trafiają do sieci sklepów detalicznych w kraju. Co ważne, codziennie są tańsze - wyjaśnia prezes zarządu ViveProfit Center, Mariusz Pniewski.

W tym roku spółka ruszyła z kampanią „Każde ubranie ma swoją historię”, która pokazuje, że każdy strój ma duszę. W mediach trwa promocja marki, a w telewizyjnych spotach można zobaczyć na przykład historię koszulki znanego piłkarza ręcznego,  reprezenta Polski w piłce ręcznej, na co dzień grającego w barwach Klubu Sportowego Vive Tauron Kielce Karola Bieleckiego, który został twarzą kampanii.  

vive

Vive Profit Center wciąż otwiera kolejne salony w różnych regionach kraju. W tej chwili ma ich w Polsce  21. W regionie świętokrzyskim jest 6 sklepów, 5 jest na Śląsku, 4 są w województwie lubelskim, 3 na Podkarpaciu, po 1 jest na Mazowszu, w Małopolsce i województwie kujawsko-pomorskim.Wkrótce otwarcia kolejnych sklepów. 

Sieć sklepów Vive Profit ma w Polsce 21 sklepów, a w planach uruchomienie  kolejnych .  

W regionie świętokrzyskim jest sześć sklepów tej marki. Pięć zlokalizowanych jest na Śląsku, cztery działają w województwie lubelskim, trzy na Podkarpaciu, po jednym jest w na Mazowszu, w Małopolsce i województwie kujawsko-pomorskim.

 Sieć Vive Profit Center
 Sieć ma obecnie powierzchnię 30 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni sklepowej.

 Co tydzień tylko do każdego sklepu Vive Profit Center trafia 10 ton towaru.

Raz w tygodniu w każdym z 21 sklepów w Poslce e odbywa się całkowita wymiana towaru.

Kampania pod nazwą „Każde ubranie ma swoją historię” , której druga odsłona właśnie się rozpoczęła w mediach zwraca uwagę na fakt, że każde ubranie ma swoją niepowtarzalną historię.  Spoty pokazują, że za każdym z ubrań nich stoją ludzkie historie, wzruszenia , porażki, chwile radości i smutku.