Animowany bocian Klekot i orzeł Orłowski to nowi bohaterowie reklamy Polomarketu.

Poinformowały o tym Wirtualne Media. Akcja reklamowa będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”.

Bocian i orzeł zostali wybrani na brand heroes Polomarketu, ponieważ mocno kojarzą się z Polską i polskością - wyjaśnia portal WM. Animowani bohaterowie zostali wkomponowani do odświeżonej identyfikacji sieci, wprowadzonej kilka miesięcy temu. Będą występować we wszystkich reklamach i kanałach komunikacji sieci sklepów.

Jak podaje sieć POLOmarket, Klekot – to trochę niezgrabny, wesoły ptak, który lubi nosić kolorową czapkę, wyrażającą jego osobowość i radosne usposobienie.

Kieruje się emocjami, jest spontaniczny, roztrzepany, mówi szybciej niż myśli. Natomiast Orłowski – to ptak o wysportowanej, silnej posturze. Jego orli dziób jest mocno zarysowany, ale uśmiechnięty – co świadczy o przyjaznym nastawieniu. Mocno zarysowane brwi dodają mu lat i powagi. Jest odpowiedzialny i racjonalny, zawsze chętny do pomocy. Mówi mniej niż Klekot, ale stanowczo i sensownie.

<iframe width="500" height="315" src="//www.youtube.com/embed/hr7PqtiMyeU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Polomarket to druga sieć supermarketów, która w reklamie stawia na zwierzęcych brand heros. Od zeszłego roku Żabkę reklamują mieszkańcy bajkowego lasu, m.in. Żabka i Łowca Promocji.