Ukazał się pierwszy numer nowego miesięcznika na Śląsku wydawnictwa Dziennika Zachodniego. Z dumą prezentujemy "Strefę Biznesu" Wczorajszy dzień był bardzo ważny dla naszego regionu, ze względu na rozpoczęty w Katowicach VII Europejski Kongres Gospodarczy. Do Katowic zawitało ponad sześć tysięcy znamienitych gości z całego świata. To był również bardzo istotny dzień dla całej redakcji "Dziennika Zachodniego" i koncernu Polska Press Grupa. Swoją premierę miał nasz nowy miesięcznik "Strefa Biznesu".

Z dumą zaprezentowaliśmy nasze najmłodsze "dziecko" - magazyn o śląskich ludziach interesu, firmach, markach, technologiach, tradycjach i innowacjach, który od razu spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem w środowisku biznesowym.

Bardzo długo przymierzaliśmy się do takiego wydawnictwa. Wiemy jednak, że pomijając stolicę, nie ma w Polsce lepszego miejsca na tego typu regionalne pismo. Teza ta potwierdzona jest mocnymi faktami.

Przecież to właśnie aglomeracja śląska jest największą w kraju, jesteśmy też na pierwszym miejscu w Polsce w inwestycjach w strefach ekonomicznych za 2014 rok, a w liczbie firm  ustępujemy tylko Mazowszu.

Postawiliśmy sobie za cel, by pokazać, że przedsiębiorcy radzą sobie na doskonale na Górnym Śląsku, a nasi inżynierowie poprawiają świat dzięki kolejnym innowacjom. Chcemy być blisko właścicieli dużych i małych przedsiębiorstw, menedżerów i ambitnych pracowników, którzy dynamicznie rozwijający się wizerunek naszego regionu postrzegają jako szansę dla siebie.

"Strefa Biznesu" będzie dostępna we wszystkich miejscach spotkań biznesowych i we wszystkich centrach biurowych. Będzie także wysyłana bezpośrednio do firm. Oczywiście każdy z Wam drodzy Czytelnicy, może nabyć nasz magazyn w empikach i salonach prasowych na terenie całego województwa.

Miesięcznik powstaje we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.

Sonia Cichoń