W ostatni weekend lipca na katowickim rynku odbędzie się kolejny, letni zlot food trucków pod hasłem ”Wakacje z food truckami”. Cykliczne spotkania miłośników dobrego jedzenia pokazują, że food truck to nie to samo co fast food.

Z roku na rok przybywa w Polsce „restauracji na kółkach”. Zwłaszcza wiosną i latem możemy zaobserwować ten trend, kiedy to mobilne samochody z jedzeniem stają się nieodłącznym elementem imprez miejskich. Obecnie w Polsce jest ponad 300 food trucków, których oferta jest różnorodna, a popularne zloty mobilnych restauracji to bogactwo smaków i kulinarna uczta.
Organizatorzy imprezy Rynek Smaków pokazują właśnie różnorodność tego trendu. Nie mogło tam zabraknąć naszego food trucka kampanii „Polska Smakuje Jakością” z Jurkiem Sobieniakiem na czele, serwującym przepyszne kulinarne dzieła sztuki - Maczankę Kreolską, Warszawskiego Cwaniaka, Polski kawior, Drugie Śniadanie.

Czytaj też:
Ustawa PiS zwana "apteką dla aptekarzy" już działa. Apteki są zamykane, a nowych w myśl nowych przepisów otworzyć się praktycznie nie da. Czym to się skończy?

Nasze menu powstało w oparciu o pyszne, wysokiej jakości wędliny wytwarzane w systemie QAFP. „Polska Smakuje Jakością” to kampania Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, odbywająca się w ramach działań edukacyjno – promocyjnych finansowanych z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Polskę przemierza food truckiem znany wszystkim z programu śniadaniowego kucharz Jurek Sobieniak, który częstuje wymyślonymi przez siebie potrawami. Polska Smakuje Jakością to kampania, która pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców.

OBEJRZYJ WIDEO:
Na wynajmie mieszkania dalej możesz zarobić