Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie.

Okazuje się, że Polacy chętnie sięgają po tablet – według badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei Polska, prawie 70 proc. osób posiadających to urządzenie, korzysta z niego co najmniej kilka razy w tygodniu. 44 proc. użytkowników umila sobie w ten sposób wolny czas, 40 proc. sięga po tablet, gdy chce się zrelaksować, a 39 proc. sprawdza za jego pomocą bieżące wiadomości ze świata.

W idealnym świecie, wszystko, czego potrzebujemy, powinno być na wyciągnięcie ręki. Szybki i wygodny dostęp do najświeższych wiadomości, ulubionych przepisów czy poczty e-mail, ułatwia wypełnianie codziennych obowiązków. Okazuje się, że wiele z nas sięga po tablet właśnie w domowym zaciszu – aż 76 proc.
Niemal 70 proc. badanych za pomocą tabletu przegląda portale społecznościowe, a 40 proc. osób używa go do gier lub oglądania filmów.

mat. prasowe

Ponad 50 proc. użytkowników tabletów aktywnie korzysta z nich także podczas podróży. Uczestnicy badania deklarowali, że wykorzystują wtedy tablet do słuchania muzyki (37 proc.), oglądania video (35 proc.), a także do czytania książek (34 proc.).

Badania są wykorzystywane przy projektowaniu nowych urządzeń. Dlatego najnowsze tablety Huawei są konstruowane z myślą o dostarczeniu jak najlepszych wrażeń z odtwarzanych multimediów. Huawei MediaPad M3 Lite został wyposażony w aż cztery głośniki stereo, powstałe we współpracy z legendą w zakresie dźwięku – firmą Harman Cardon. Co ważne, trzymanie tabletu poziomo lub pionowo nie ma znaczenia – M3 lite automatycznie wykryje i dostosuje brzmienie głośników.

Obejrzyj wideo:

Firmy rodzinne wciąż mają dużą przyszłość w Polsce