Konstrukcję długą na 160 metrów pokryje zadaszenie peronów. Gdzieniegdzie dach jest już kładziony - na razie tylko fragmenty z blachy. Docelowo blacha ma występować naprzemiennie z przepuszczającym światło poliwęglanem. Tego drugiego materiału będzie jednak znaczniej mniej.
ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ I FILM Z BUDOWY PERONÓW KATOWICKIEGO DWORCA
Wiat będzie tyle ile peronów - cztery, w ostatnim etapie robót zostaną połączone w jedną.
Dach stacji - nad peronami i torami - będzie się składał z mniejszych kawałków o długości 60 cm, co szósty element będzie poliwęglanowy, pozostałe to blacha. Konstrukcja wyrasta na razie tylko z modernizowanego peronu drugiego. PLK na wszystkich czterech peronach zleca m.in. wymianę torów, podkładów, rozjazdów, przebudowę odwodnienia między torami i sieci trakcyjnej. Po remoncie jest peron pierwszy, tu wiaty jednak na razie nie ma, są za to budki przypominające te z przystanków komunikacji miejskiej.
Tymczasem trwają roboty na peronie drugim. ZOBACZ NAJNOWSZE ZDJĘCIA W GALERII POWYŻEJ
* CZYTAJ KONIECZNIE:
*Nowy taryfikator mandatów SPRAWDŹ, ZA CO GROŻĄ WYŻSZE KARY
*Sprawa Madzi z Sosnowca - ustalenia prokuratorów, zeznania rodziców, wielka ucieczka Katarzyny W.
* BUDYNEK JAK TITANIC? JEDNA Z NAJWIĘKSZYCH ZABRZAŃSKICH TAJEMNIC ODKRYTA [ZDJĘCIA + FILM]
* OSTATNI CASTING MISS ZAGŁĘBIA 2012 [ZOBACZ ZDJĘCIA!]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?