Jeśli ktoś nie ma możliwości zdalnego załatwienia takich spraw jak wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków – można to zrobić właśnie Punktach Wsparcia Klienta. Operator otworzył 13 takich punktów, a docelowo uruchomi kolejne 28.
Punkty otwarte będą między innymi w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie czy Rzeszowie. Dodajmy, że Punkt Wsparcia Klienta powstał już w Katowicach. Pełna lista placówek dostępna będzie na stronie internetowej Play.
Punkty wsparcia czynne będą od poniedziałku do piątku. Jak podkreślają w Play, obowiązywać w nich będą zasady szczególnej ostrożności zgodne z obowiązującymi przepisami, a klienci przyjmowani są pojedynczo przy specjalnie wydzielonych stanowiskach. Jednocześnie operator zaleca najpierw kontakt telefoniczny i – jeśli to możliwe – pomoc zdalną.
Pytania zadawać można na czacie w aplikacji Play24 lub przez infolinię 790 500 500. Operator przypomina, że klienci mogą także doładować swoje konta bez wychodzenia z domu przez aplikację Play24 lub na stronie doladowania.play.pl. (źródło: Play)
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?