Jako ostatni tego dnia wystąpili specjaliści od social media: Rahim Blak, z CEO Click Community, według którego największą umiejętnością sprzedawcy i przedsiębiorcy jest nawiązywanie znajomości z nieznajomy w ten sposób, aby zamieniać kontakty w kontrakty. Adam Zbiejczuk, Co-Owner Influencer.cz, przewrotnie tłumaczył dlaczego nie wierzy w social media a Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager MyCoke, mówiła o influencers marketingu na przykładzie marki Coca-Cola.
O oprawę muzyczną imprezy zadbali Tymoteusz Bies, uczestnik Konkursu Chopinowskiego 2015, Adam Jędrysik, gitarzysta i Absolwent Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II st. im. Karola Szymanowskiego oraz...zespół Brand24 z Michałem Sadowskim na czele.
- Mam nadzieję, że Wasz entuzjazm nie zniknie po pierwszym utworze - mówił Sadowski kilka godzin przed występem, podczas swojej prelekcji.
Na zakończenie eventu zapytaliśmy uczestników o wrażenia ze spotkania.
- Czekałam na wystąpienie przedstawicielki UBERA, interesuje mnie, jak rozpropagowali tą inicjatywę bo sama pracuje w PR i marketingu. Jest to wiedza troszkę hermetyczna więc dobrze, że są takie wydarzenia, możemy nauczyć się czegoś i nawiązać nowe znajomości w środowisku – przyznała Barbara Piekarz z Rudy Śląskiej.
Do Katowic specjalnie na E-Marketing Day przyjechały także dziewczyny z Bydgoszczy.
-Jesteśmy praktykantkami i studiujemy zarządzanie sferą publiczną, więc tematyka spotkania jest bardzo nam bliska. -Najbardziej interesuje nas kreowanie marki – przyznały Marta Szweda i Marta Strycharska.
- Interesuje się marketingiem i prawem, chciałabym to połączyć i przyjechałam, żeby dowiedzieć się, jak to zrobić. Bo sama kancelaria prawna to za mało – mówiła Barbara Sośnica z Tychów.
Ma rację, bo dziś, bez względu na wykonywany zawód, wszyscy musimy wiedzieć, jak odnaleźć się w Internecie.
-Nawet dobry lekarz dentysta bez umiejętności kreowania biznesu w sieci, nie będzie miał pacjentów. Myślę, że ta świadomość budzi się na Śląsku i chcemy być tego częścią - mówił dla DZ Dawid Pacha, organizator E-marketing Day.
A co jest marketingowym hitem na półmetku 2016 roku? - Video i Snapchat, który mocno "chwycił" w Polsce i myślę, że to jest coś, w co marki będą się angażować - podsumował Pacha.
*EURO 2016: Transmisje, relacje, zdjęcia i filmy wideo
*Słońce, palmy i sztuczna Rawa. Tylko się nie kąpcie! ZDJĘCIA + WIDEO
*Ranking Uczelni Wyższych Perspektywy 2016: Ale niesamowity skok śląskich szkół!
*Ile zarabiają pielęgniarki? Oto prawdziwe paski wynagrodzeń
*Nowy abonament RTV, czyli opłata audiowizualna z rachunkiem za prąd ZASADY, KWOTY, ZWOLNIENIA!
*WNIOSKI I DOKUMENTY na 500 zł na dziecko w ramach Programu Rodzina 500 PLUS
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?