Na FlexiForm Day organizowanym przez „Dziennik Zachodni" zgromadzili się przedsiębiorcy oraz marketingowcy firm, które chcą zaistnieć w internecie, bądź cały czas się rozwijać, czerpiąc wiedzę od ekspertów. Podczas drugiej konferencji FlexiForm Day mogliśmy dowiedzieć się, dlaczego biznes powinien być mobilny, jak skutecznie komunikować się w biznesie za pomocą wideo, jak wykorzystać dane do skutecznej komunikacji z klientem w mobile oraz jak sprawić, by Facebook przyczynił się do rozwoju firmy.
CZYTAJCIE TEŻ:
Rewolucja w internecie odbywa się właśnie teraz. Nie pozwól, by Cię ominęła!
Katowice: dziś FlexiForm Day po raz drugi
– Na FlexiForm Day pokazujemy, że trwa rewolucja wideo w internecie. A także naszej redakcji. Kończymy wyposażanie studia telewizyjnego w naszym Media Centrum. Dzięki temu będziemy mogli produkować w lepszej jakości programy w ramach naszej ramówki DZ. Otwiera to zupełnie nowe możliwości dla reklamy, marketingu kontentowego i w ogóle - dla biznesu w internecie. Na FlexiForm Day przekonujemy rynek, że to się po prostu opłaca - mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny "Dziennika Zachodniego".
Wśród prelegentów mogliśmy zobaczyć Sylwię Kempę z projektu Internetowe Rewolucje Google oraz content managera w agencji icube.pl, która poprowadziła warsztaty „Multiscreen – czyli jak zmienia się świat wokół nas”. Wacek Wykrytowicz, prezes zarządu agencji Truly opowiadał o skutecznym komunikowaniu się w biznesie za pomocą wideo. Kolejnym z prelegentów była Aneta Gąsiorek, specjalistka od marketingu w agencji Netsprint. Poprowadziła warsztaty pt. „Reklama i content marketing w mobile a dane – czyli jak wykorzystać wiedzę o użytkowniku”. Podczas ostatniego wystąpienia Kamil Skuza, key account manager w Polska Press Grupie, opowiedział o tym, czy nasza firma potrzebuje wideo. Znany jest jako człowiek od nietuzinkowych rozwiązań, znawca innowacyjnych technologii i kreatywnych kampanii łączących media i pokolenia.
Dzisiejsze FlexiForm Day skupiało się przede wszystkim na wideo. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się z częścią nowego studia telewizyjnego "Dziennika Zachodniego". Przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm chętnie korzystali z szansy podpatrzenia, jakie możliwości daje takie studio. Wspólne zdjęcia oraz dyskusje wzbudziły ogromne zainteresowanie rozwojem technologicznym mediów.
– Przyszłam tutaj, żeby zobaczyć, na ile nadal jestem flexi, bo pamiętam czasy, kiedy nie było internetu, a informacji się nie "googlowało" - mówi Olga Kostrzewska - Cichoń z agencji Open Mind. - Po takich wydarzeniach oczekuje weryfikacji swojej wiedzy oraz nauczenia się czegoś nowego. Nie chce udawać, że wiem. Tylko faktycznie chce wiedzieć i właśnie dlatego tu jestem - dodaje Olga Kostrzewska - Cichoń.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?