Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach ZDJĘCIA+WIDEO

Bartłomiej Wortolec
Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach
Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach Arkadiusz Gola
4 kwietnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym już po raz drugi odbyła się konferencja FlexiForm Day, czyli wydarzenie skierowane do tych, którzy interesują się multimediami oraz nowymi mediami.

Na FlexiForm Day organizowanym przez „Dziennik Zachodni" zgromadzili się przedsiębiorcy oraz marketingowcy firm, które chcą zaistnieć w internecie, bądź cały czas się rozwijać, czerpiąc wiedzę od ekspertów. Podczas drugiej konferencji FlexiForm Day mogliśmy dowiedzieć się, dlaczego biznes powinien być mobilny, jak skutecznie komunikować się w biznesie za pomocą wideo, jak wykorzystać dane do skutecznej komunikacji z klientem w mobile oraz jak sprawić, by Facebook przyczynił się do rozwoju firmy.

CZYTAJCIE TEŻ:
Rewolucja w internecie odbywa się właśnie teraz. Nie pozwól, by Cię ominęła!
Katowice: dziś FlexiForm Day po raz drugi

– Na FlexiForm Day pokazujemy, że trwa rewolucja wideo w internecie. A także naszej redakcji. Kończymy wyposażanie studia telewizyjnego w naszym Media Centrum. Dzięki temu będziemy mogli produkować w lepszej jakości programy w ramach naszej ramówki DZ. Otwiera to zupełnie nowe możliwości dla reklamy, marketingu kontentowego i w ogóle - dla biznesu w internecie. Na FlexiForm Day przekonujemy rynek, że to się po prostu opłaca - mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny "Dziennika Zachodniego".

Wśród prelegentów mogliśmy zobaczyć Sylwię Kempę z projektu Internetowe Rewolucje Google oraz content managera w agencji icube.pl, która poprowadziła warsztaty „Multiscreen – czyli jak zmienia się świat wokół nas”. Wacek Wykrytowicz, prezes zarządu agencji Truly opowiadał o skutecznym komunikowaniu się w biznesie za pomocą wideo. Kolejnym z prelegentów była Aneta Gąsiorek, specjalistka od marketingu w agencji Netsprint. Poprowadziła warsztaty pt. „Reklama i content marketing w mobile a dane – czyli jak wykorzystać wiedzę o użytkowniku”. Podczas ostatniego wystąpienia Kamil Skuza, key account manager w Polska Press Grupie, opowiedział o tym, czy nasza firma potrzebuje wideo. Znany jest jako człowiek od nietuzinkowych rozwiązań, znawca innowacyjnych technologii i kreatywnych kampanii łączących media i pokolenia.

Dzisiejsze FlexiForm Day skupiało się przede wszystkim na wideo. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się z częścią nowego studia telewizyjnego "Dziennika Zachodniego". Przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm chętnie korzystali z szansy podpatrzenia, jakie możliwości daje takie studio. Wspólne zdjęcia oraz dyskusje wzbudziły ogromne zainteresowanie rozwojem technologicznym mediów.

– Przyszłam tutaj, żeby zobaczyć, na ile nadal jestem flexi, bo pamiętam czasy, kiedy nie było internetu, a informacji się nie "googlowało" - mówi Olga Kostrzewska - Cichoń z agencji Open Mind. - Po takich wydarzeniach oczekuje weryfikacji swojej wiedzy oraz nauczenia się czegoś nowego. Nie chce udawać, że wiem. Tylko faktycznie chce wiedzieć i właśnie dlatego tu jestem - dodaje Olga Kostrzewska - Cichoń.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty