Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Województwo śląskie sponsorem play off Polskiej Hokej Ligi. Nasz region wesprze także organizację MŚ w Katowicach

Jacek Sroka
Jacek Sroka
Reklamy województwa śląskiego znajdą się na bandach lodowiska podczas MŚ w Katowicach
Reklamy województwa śląskiego znajdą się na bandach lodowiska podczas MŚ w Katowicach Maciej Gapinski
Województwo śląskie nawiązało współpracę z Polskim Związkiem Hokeja na Lodzie. Będzie promować się podczas play off-ów Polskiej Hokej Ligi oraz tegorocznych hokejowych mistrzostw świata w Katowicach.

Województwo śląskie sponsorem play off PHL

- Śląsk hokejem stoi. Marek hokejowych jest tu bardzo dużo, a meczom towarzyszą niesamowite emocje dlatego postanowiliśmy jako region zaangażować się we współpracę z PZHL i promować swoje walory przy okazji imprez hokejowych. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy nasz hokej wróci na właściwe tory - powiedział Jakub Chełstowski, marszałek województwa śląskiego.

Województwo śląskie zostało sponsorem rozpoczynającego się w piątek play off Polskiej Hokej Ligi i ufunduje nagrody dla najlepszych zawodników każdego meczu. Będą to pamiątkowe statuetki dla MVP z każdego zespołu.

Województwo śląskie sponsorem MŚ w Katowicach

Nasz region wesprze także organizację mistrzostw świata w Katowicach i to zarówno kobiet (turniej odbędzie się w dniach 28 marca - 3 kwietnia w Janowie) jak i mężczyzn (rywalizację zaplanowano od 27 kwietnia do 3 maja w Spodku). Ponadto Urząd Marszałkowski wesprze organizację w kwietniu dwóch dużych turniejów minihokeja w Jastrzębiu-Zdroju i Tychach. W zamian Śląskie będzie promować się na bandach i reklamach wyświetlanych na telebimach podczas tych imprez.

- W play off PHL grają trzy śląskie kluby, ale promocja tego regionu będzie miała miejsce na wszystkich ośmiu lodowiskach. Mam nadzieję, że korzyść z tej współpracy będzie obopólna - stwierdził Mirosław Minkina, prezes PZHL.

Na mecze Polaków w MŚ Dywizji 1B w Spodku sprzedano do tej pory około 4 tysiące biletów, czyli około 10 procent z przygotowanej puli. Związek planuje przeprowadzić kampanię reklamową turnieju w Kolejach Śląskich i na lotnisku w Pyrzowicach, a także w trakcie play off PHL - każdy klub dostanie 30 procent ze sprzedaży wejściówek na tę imprezę.

Nie przegap

- Po udanym występie kadry w Kazachstanie liczymy na dobrą frekwencję i awans Biało-Czerwonych. Mam nadzieję,że na każdym meczu Polaków będzie komplet 8 tysięcy widzów. Kibice bilety na turniej kupują zwykle na 1-2 tygodnie przed imprezą - dodał prezes Minkina.

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera