MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wybierz hasło promocyjne Katowic, albo wymyśl własne

Wioletta Niziołek
Są dwie nowe propozycje hasła, które ma promować miasto przez następne lata. Wybór należy do mieszkańców.

Od kilku miesięcy trwają prace nad Strategią Promocji Katowic. Nad jej przygotowaniem pracuje konsorcjum trzech firm: Business Consulting, Media Partner S.J. oraz Imago PR. Koncepcja strategii ma bazować na sześciu atutach Katowic: Metropolitalności, Dziedzictwie, Przemianie, Alternatywie, Aktywności i Ekoodpowiedzialności. Konsorcjum przedstawiło też propozycję logo i hasła promocyjnego - Katowice. Centrum nowych form. To właśnie hasło zostało najbardziej skrytykowane. Dlatego tym razem dostaliśmy dwa nowe hasła do wyboru"Katowice. W centrum Przemian" i "Katowice. Dla odmiany". Prezydent Piotr Uszok, w liście adresowanym do redakcji, poprosił nas o zachęcenie Czytelników do głosowania na wybrane hasło. Szczegóły znajdziecie na stronie opowiedzkatowice.pl. Tam też zostanie przeprowadzone głosowanie. My już teraz pytamy które z haseł podoba Wam się bardziej? A może żadne z nich?

Zagłosuj w sondzie na naszej stronie. A jeżeli masz własną propozycję, zapisz ją w komentarzach pod tekstem.


*Marsz Autonomii 2012 ZDJĘCIA, WIDEO, OPINIE
*Wielki koncert Guns N'Roses w Rybniku ZOBACZ ZDJĘCIA, WIDEO

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!