Oto zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl
Zgodnie z zasadami zwrotów w Lidlu, klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Jak podkreśla sieć, do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej. Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych.
Co ważne, klient może dokonać zwrotu towaru w dowolnym sklepie Lidl.
To Cię może też zainteresować
- Niedziele handlowe 2024. Zobacz kalendarz niedziel handlowych
- Takie wypłacanie pieniędzy z bankomatu to błąd. Można stracić pieniądze! Sprawdź
- Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Oszukują klientów, by kupowali więcej
- Największy błąd przy płaceniu kartą. Można stracić pieniądze! Sprawdź, czy tak robisz
Towar musi spełniać kilka warunków, by procedura zwrotu przebiegła pomyślnie dla klienta. Zwrotu Towaru pełnowartościowego dokonać można po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
- klient posiada dowód zakupu (paragon lub faktura),
- towar posiada oryginalne opakowanie fabryczne,
- w przypadku tekstyliów towar posiada oryginalne metki,
- towar jest kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie dołączone do niego w momencie zakupu elementy,
- towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i jest w doskonałym stanie,
- towar został zakupiony w sklepie Lidl na terenie Polski.
Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków a także do zmian wyżej wymienionych zasad.
Za zwrócony towar klient sieci Lidl otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).
Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Tych produktów nie można zwracać do Lidla
Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Lidl. Istnieje jednak kilka wyjątków.
Mamy listę produktów, których nie można zwracać. Lidl podaje, których towarów klienci nie mogą zwrócić do sklepu. Zobacz teraz w naszej galerii listę produktów, których zwroty nie zostaną przyjęte przez sklepy sieci Lidl:
Dokładne zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl dostępny jest na stronie internetowej sklepu pLidl - KLIKNIJ TUTAJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Jan A.P. Kaczmarek nie żyje. By go ratować, córka wyprzedawała majątek
- Rozwiódł się z matką swoich synów. Aktor przyłapany na czułościach z nową ukochaną
- Zieliński zapomniał o synu? Gorzkie słowa syna muzyka po śmierci ukochanego wujka
- Tak malutkie dziecko Strasburgera traktuje 77-letniego tatę. Wydało się przypadkiem