Ponad trzy tysiące Polaków w sześciu miastach sprawdziło, czy potrafią „trzymać pion” po alkoholu w najnowszej kampanii Grupy Żywiec. Interaktywny konkurs, w którym wzięli udział uczestnicy koncertów trasy Męskiego Grania, dostarczył dużo śmiechu, ale i solidną porcję edukacji o tym, jak bawić się odpowiedzialnie. Zobacz, jak radzili sobie inni i sprawdź, jak trzymać pion na stronie www.trzymajpion.pl
źródło: Impact News
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?