Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Centrum Handlowe Pogoria startuje z akcją „Gorąca pułapka – nie zostawiaj mnie w aucie”

OPRAC.: PAS
Rozgrzane auto to często śmiertelna pułapka. CH Pogoria przypomina o tym swoim klientomZobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Rozgrzane auto to często śmiertelna pułapka. CH Pogoria przypomina o tym swoim klientomZobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE gov.pl/CH Pogoria
Po kilku nieco chłodniejszych dniach lato wraca prawdziwe lato – z wysokimi temperaturami powietrza włącznie. A wraz z nim problem pozostawianych w samochodzie dzieci oraz zwierząt. Nawet kilka minut spędzonych w takim pojeździe może doprowadzić do poważnego uszczerbku na zdrowiu lub – co gorsza – nawet do zgonu. Niby wszyscy o tym wiedzą, a w całym kraju niemal każdego dnia dochodzi do tego typu niebezpiecznych zdarzeń. Dlatego Centrum Handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej wystartowało z kampanią, która przypomina klientom galerii o niepozostawianiu dzieci oraz zwierząt w pojazdach.

„Gorąca pułapka – nie zostawiaj mnie w aucie” – taki komunikat widnieje na plakatach, które znajdują się w kluczowych miejscach Centrum Handlowego Pogoria. Na zdjęciach płaczące dziecko w foteliku samochodowym oraz pies przy szybie samochodowej, w której odbija się słońce. Dodatkowo z głośników regularnie wydobywa się dedykowany kampanii spot, a na telewizorach emitowana jest specjalna animacja.

– Nasza kampania pełni swojego rodzaju funkcję „przypominajki”. Mamy nadzieję, że nikt celowo dziecka czy pieska nie pozostawia w zamkniętym samochodzie. Żyjemy niestety w ciągłym biegu. Jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy, które wynikają najczęściej z niedopatrzenia, zmęczenia czy po prostu zwykłego zamyślenia. Dlatego zdecydowaliśmy, że w naszej galerii zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby każdej mamie i tacie przypomnieć o tym, żeby nie pozostawiali dzieci oraz zwierząt w samochodzie – tłumaczy Adriana Binczek–Chłond, dyrektor Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej.

Nie przeocz

Plakaty kampanii widoczne są już przy wejściach do galerii, tak aby od razu przykuć uwagę klientów. Jeśli jednak ktoś np. w ferworze rozmowy przegapi je w tych lokalizacjach, kolejne widoczne są na terenie całego obiektu. Nie da się z kolei nie usłyszeć regularnie nadawanych komunikatów głosowych na terenie CH Pogoria. Właściciele galerii tą kampanią zwracają także uwagę na drugi niezwykle ważny aspekt.

– Bądźmy czujni i uważni. Przechodząc przez parking, zerknijmy przelotnie do zaparkowanych obok samochodów czy w środku, w tej „gorącej pułapce”, nie znajdują się dzieci bądź jakieś zwierzęta. Nie bądźmy obojętni i natychmiast reagujmy, jeśli zauważymy, że dziecko lub zwierzak znajdują się w niebezpieczeństwie. W razie takiej sytuacji prosimy o szybki kontakt z naszą ochroną. Warto także pamiętać, że w przypadku zagrożenia życia dziecka bądź np. pieska, możemy w takim samochodzie wybić szybę w celu uratowania pozostawionego pasażera i nie poniesiemy z tego tytułu żadnych konsekwencji prawnych – mówi Adriana Binczek-Chłond.

A Ewelina Nowak-Olszowiec, Regional Marketing Manager NEPI Rockcastle dodaje: – Działania realizujemy na terenie naszego centrum, ale jestem przekonana, że dzięki tej kampanii klienci i mieszkańcy będą także bardziej uważni i czujni w innych lokalizacjach miasta, kraju czy nawet będąc za granicą podczas wakacji.

Zobacz także

Musisz to wiedzieć

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera