Poczta Polska uruchomiła "Cyfrowy Portfel". Co można załatwić?
Poczta Polska idzie z duchem czasu i coraz mocniej akcentuje swoją obecność w internecie. Dokładnie 18 października 2020 w ręce użytkowników została oddana platforma "Cyfrowy Portfel", z pomocą której można załatwić sprawy związane z:
- usługami pocztowymi,
- usługami finansowymi,
- usługami ubezpieczeniowymi.
Musisz to wiedzieć
Nowa strona w jednym miejscu zawiera dostęp do cyfrowych usług. Oprócz nowości związanych z finansami, czy ubezpieczeniami, będzie można również załatwić tradycyjne, pocztowe sprawy, takie jak:
- zakup znaczka pocztowego,
- wysłanie kartki pocztowej,
- wygenerowanie naklejki adresowej do nadania paczki.
Nie przeocz
Jak podaje serwis money.pl, klienci będą mogli otrzymać elektroniczne awizo, czy zażądać wysyłka przesyłek na nowy adres, o ile został zmieniony.
Za pośrednictwem nowe platformy będzie można także np. opłacić mandat.
Poczta Polska bardziej online
Cyfryzację usług w całej Polsce w dużej mierze przyspieszyła pandemia koronawirusa. Poczta Polska jednak ma ten kierunek w swojej strategii.
Obecnie strategicznym kierunkiem naszego rozwoju jest informatyzacja usług i przekształcenie się w Narodowego Operatora Cyfrowego - wskazuje Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej na łamach money.pl.
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?